Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy

Rusza nowa edycja kampanii „Piłeś? Nie jedź!”

Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. Poprzez emisję spotów reklamowych w telewizji, kinach, jak również dystrybucję plakatów i ulotek kampania będzie przestrzegać kierowców przed prowadzeniem po alkoholu i apelować o zachowanie trzeźwości na drogach.

Czytaj dalej »Rusza nowa edycja kampanii „Piłeś? Nie jedź!”

Producenci napojów spirytusowych rozpoczynają jesienną odsłonę kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy apeluje do kierowców o odpowiedzialne zachowania podczas jazdy samochodem bądź rowerem. W październiku, w przeddzień „Europejskiej Nocy bez Wypadku” rusza jesienna odsłona  kampanii „Piłeś? Nie jedź!”, prowadzonej od 2007 r. Jej najważniejszym nośnikiem będzie 30 sekundowy spot, emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i sieci kin.

Czytaj dalej »Producenci napojów spirytusowych rozpoczynają jesienną odsłonę kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”

Co dziesiąta kobieta w ciąży pije alkohol

Według badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy w ramach kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka” 10% Polaków uważa, że kobiety mogą spożywać alkohol w trakcie ciąży. Z kolei 14% badanych jest zdania, że niewielkie ilości alkoholu wypijanego przez kobietę w ciąży nie szkodzą ani jej, ani dziecku.

Czytaj dalej »Co dziesiąta kobieta w ciąży pije alkohol