Przejdź do treści

Złoty Laur Konsumenta

Enfamil doceniony przez polskie mamy – Złoty Laur Konsumenta po raz trzeci

„Złoty Laur Konsumenta” oraz godło „Grand Prix 2010” to prestiżowe nagrody przyznane marce Enfamil. Z roku na rok marka staje się coraz popularniejsza wśród polskich konsumentów, którzy sięgają po produkty odpowiadające ich wysokim wymaganiom. W przypadku mleka dla niemowląt jakość produktu oraz wiarygodność są czynnikami decydującymi o sympatii dla marki. Enfamil już trzeci rok z rzędu deklasuje konkurentów w kategorii mleko modyfikowane!

Czytaj dalej »Enfamil doceniony przez polskie mamy – Złoty Laur Konsumenta po raz trzeci

Rynny pod deszczem nagród

Certyfikaty i nagrody przyznawane przedsiębiorstwom świadczą nie tylko o ciągłym ich rozwoju i dążeniu do doskonałości, ale także są potwierdzeniem stabilnej pozycji na rynku. W ostatnim czasie firma Galeco została wyróżniona zarówno przez klientów, jak i specjalistów zajmujących się gospodarką. Złoty Laur Konsumenta, Solidna Firma czy Gazele Biznesu to tylko niektóre nagrody świadczące o kreatywności i rzetelności firmy Galeco.Czytaj dalej »Rynny pod deszczem nagród

Tan-Viet International zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta 2008 w kategorii „Produkty orientalne”. W tym roku, już po raz czwarty, poddano ocenie polskie marki pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie” oraz Gazety Prawnej „Przegląd gospodarczy”.Czytaj dalej »Tan-Viet International zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008