Złote Myśli

Wakacyjne szaleństwo największego wydawcy ebooków

Dominujący wydawca ebooków w Polsce, Złote Myśli sp. z o.o., przedstawia „turystyczną” propozycję na lato – propozycje First Minute i Last Minute, obejmujące rabatami do 50% nowości i te tytuły, które do tej pory cieszyły się największym uznaniem rynku (nawet 30 tys. PLN obrotu dla jednego takiego tytułu w bieżącym roku kalendarzowym).

Czytaj więcej »Wakacyjne szaleństwo największego wydawcy ebooków

Wydawnictwo Złote Myśli – podsumowanie 2009

Przychód większy o 28% oraz 41-procentowy wzrost ilości sprzedanych publikacji odnotowało Wydawnictwo Złote Myśli za rok 2009. Piąty rok z rzędu, czyli od samego początku działalności, Wydawnictwo wspina się po schodach słupków swego przychodu. Jest to kolejny przykład na to, że rynek książki umie oprzeć się kryzysowi gospodarczemu, choć pod koniec 2008 roku wróżono branży wydawniczej początek naprawdę chudych lat („Gazeta Prawna”, nr 215, z dn. 3.11.2008).Czytaj więcej »Wydawnictwo Złote Myśli – podsumowanie 2009

Ściągnij i posłuchaj, zanim zapłacisz

Wydawnictwo Złote Myśli, które do tej pory przeprowadziło dwie edycje akcji „Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz” tym razem rozpoczyna akcję „Ściągnij i posłuchaj, zanim zapłacisz”. Po raz pierwszy udostępnia książkę audio w formacie mp3 pt. „Sztuka zdobywania pieniędzy” P.T. Barnuma. Akcja rozpoczyna się 22 czerwca i potrwa do 22 lipca bieżącego roku.Czytaj więcej »Ściągnij i posłuchaj, zanim zapłacisz

Elektroniczny ojciec

1.04. miała miejsce wyjątkowa premiera kolejnej książki ze znanej serii Bogaty ojciec – „Bogaty ojciec, biedny ojciec dla młodzieży” autorstwa Roberta Kiyosakiego. Dlaczego wyjątkowa? Po raz pierwszy w Polsce publikacja z tej serii została wydana najpierw w postaci elektronicznej przez Wydawnictwo Złote Myśli, a za 3 miesiące nakładem Instytutu Praktycznej Edukacji ukaże się wersja drukowana.
Czytaj więcej »Elektroniczny ojciec

Monthy Python w polskim wydawnictwie?

Z okazji swoich piątych urodzin Wydawnictwo Złote Myśli postanowiło w nietypowy sposób przedstawić swoją historię. Nie wykorzystało do tego przysłowiowej kartki papieru i ułożonej chronologicznie, uporządkowanej pisanej piórem historycznej relacji. Autorzy – pracownicy  Wydawnictwa są fanami absurdalnego humoru, nie bali się zaryzykować, napisali surrealistyczny scenariusz  i przygotowali krótki, prawie 4 minutowy animowany materiał filmowy, przedstawiający w krzywym zwierciadle najważniejsze wydarzenia z okresu pięciu lat swojej działalności.
Czytaj więcej »Monthy Python w polskim wydawnictwie?