ZenithOptimedia

Equinox Polska wprowadza nowe corporate identity. Nowa strategia zakłada większą elastyczność i usługi doradcze dla Klientów

Nowa identyfikacja wizualna domu mediowego Equinox Polska jest ostatnim etapem zmian, które spółka przechodziła w ciągu ostatnich miesięcy. Odnowienie wizerunku związane jest z zakończeniem wieloletniej współpracy z ZenithOptimedia, wprowadzeniem nowej strategii i poszerzeniem kompetencji o usługi doradcze i analityczne.

Czytaj więcej »Equinox Polska wprowadza nowe corporate identity. Nowa strategia zakłada większą elastyczność i usługi doradcze dla Klientów

Zakupy grupowe w stronę mobilnego marketingu

Oferty Grupera, największego z polskich portali zakupów grupowych, od kilku dni są dostępne za pośrednictwem aplikacji na iPhone’a i Android. Jak wyjaśniają przedstawiciele serwisu, nowa funkcjonalność to z jednej strony odpowiedź na potrzeby klientów, a z drugiej – szansa na wzmocnienie potencjału portalu jako innowacyjnego narzędzia marketingowego w sieci. A siła internetowej promocji wciąż rośnie.

Czytaj więcej »Zakupy grupowe w stronę mobilnego marketingu

ATM Grupa: podsumowanie 2010 roku

Rok 2010 w mediach można ocenić jako czas wychodzenia z kryzysu, co jest ściśle powiązane ze wzrostem przychodów na rynku reklamy. Zgodnie z wynikami badań domu mediowego ZenithOptimedia, mamy obecnie do czynienia ze stabilizacją w branży medialnej, a nakłady wyłącznie na telewizję wzrosną o 4,2% wobec 2009 roku. Ponadto – według aktualnych prognoz – pod koniec 2011 rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie już o 7,3%. W związku z poprawą sytuacji rynkowej, nadawcy telewizyjni chętniej inwestują w ofertę programową, co motywuje do pracy nad nowymi produkcjami.

Czytaj więcej »ATM Grupa: podsumowanie 2010 roku

Jesteś w centrum uwagi – pierwsza globalna kampania Avivy

Autentyczni klienci i pracownicy są bohaterami pierwszej globalnej kampanii grupy Aviva, rozpoczynającej się dzisiaj w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Aviva zachęca też innych do pokazania twarzy na znanych budynkach. Obok działań reklamowych kampania ma także wymiar społeczny: Aviva pomaga dzieciom ulicy i tworzy międzynarodową grupę ekspertów.

Czytaj więcej »Jesteś w centrum uwagi – pierwsza globalna kampania Avivy