Archiwa tagu: ZenithOptimedia

Equinox Polska wprowadza nowe corporate identity. Nowa strategia zakłada większą elastyczność i usługi doradcze dla Klientów

Nowa identyfikacja wizualna domu mediowego Equinox Polska jest ostatnim etapem zmian, które spółka przechodziła w ciągu ostatnich miesięcy. Odnowienie wizerunku związane jest z zakończeniem wieloletniej współpracy z ZenithOptimedia, wprowadzeniem nowej strategii i poszerzeniem kompetencji o usługi doradcze i analityczne.

Zakupy grupowe w stronę mobilnego marketingu

Oferty Grupera, największego z polskich portali zakupów grupowych, od kilku dni są dostępne za pośrednictwem aplikacji na iPhone’a i Android. Jak wyjaśniają przedstawiciele serwisu, nowa funkcjonalność to z jednej strony odpowiedź na potrzeby klientów, a z drugiej – szansa na wzmocnienie potencjału portalu jako innowacyjnego narzędzia marketingowego w sieci. A siła internetowej promocji wciąż rośnie.

ATM Grupa: podsumowanie 2010 roku

Rok 2010 w mediach można ocenić jako czas wychodzenia z kryzysu, co jest ściśle powiązane ze wzrostem przychodów na rynku reklamy. Zgodnie z wynikami badań domu mediowego ZenithOptimedia, mamy obecnie do czynienia ze stabilizacją w branży medialnej, a nakłady wyłącznie na telewizję wzrosną o 4,2% wobec 2009 roku.