Archiwa tagu: zanox

Web 2.0 EXPO Europe 2008 zakończone

W stolicy Niemiec zakończyła się jedna z najważniejszych imprez w Europie poświęcona  internetowym startupom – Web 2.0 Expo Europe 2008. Imprezie towarzyszyły liczne spotkania, konferencje i targi, wśród nich, m.in.: BarCamp Berlin 3, Berlin WEB Week, Facebook Developer Garage, DNAdigatal, socialBar czy LateCrunch.

Sieć etycznie, czyli Internetowy Kodeks Postępowania ujrzał światło dzienne

Zanox, globalny lider marketingu internetowego w modelu „płać za sukces”, wdrożył w swojej sieci partnerskiej, liczącej ponad milion podmiotów działających w ponad 200 krajach – wydawców online, reklamodawców i dostawców internetu – Internetowy Kodeks Postępowania. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w branży marketingu afiliacyjnego na świecie, mająca na celu promowanie właściwych standardów postępowania i… Czytaj dalej »

Największe targi branży internetowej w Europie – OMD 2008 – zakończone!

Ponad 20 tysięcy odwiedzających, 412 wystawców, wśród których znaleźli się potentaci branży internetowej – m.in. Google, Yahoo, eBay oraz liderzy marketingu online – zanox, business Ad, neo Ogilvy, powierzchnia wystawiennicza przekraczająca 36 tysięcy metrów kwadratowych, ponad setka najbardziej wpływowych mediów relacjonujących wydarzenie – CNN, BBC, Financial Times – to tylko kilka faktów i liczb ilustrujących… Czytaj dalej »

Internauci nie potrafią utrzymać języka za zębami!

Konsumenci, którzy serfują po sieci w poszukiwaniu informacji i opinii na temat produktów i usług, są nie tylko lepiej poinformowani. Chętniej dzielą się zebranymi opiniami na temat poszukiwanych produktów oraz udzielają rekomendacji swoimi przyjaciołom, rodzinie czy znajomym. Tym samym stosują najtańszą i najbardziej skuteczną formę promocji – marketing szeptany.

zanox rośnie szybciej niż rynek

zanox, prekursor i globalny lider w marketingu internetowym w modelu „Płać za sukces”, zamknął rok fiskalny 2007 globalnym przychodem przekraczającym pół miliarda złotych. Dynamika wzrostu wyniosła 55%, tym samym przekroczyła średnią rynkową o ponad 20%. Z kolei, polski oddział ma na koniec tego roku zwiększyć przychód aż o 100%, co pozwoli mu rozwijać się blisko… Czytaj dalej »