zanox

Retargeting sprawdza się w Polsce – 4-krotny wzrost skuteczności

Wraz ze spadkiem skuteczności tradycyjnych form reklamy internetowej, marketerzy stanęli przed trudnym wyzwaniem – jak nadal zwiększać konwersję. Z pomocą przychodzi im retargeting, czyli reklama „podążająca za użytkownikiem”. Według najnowszych badań, jej skuteczność jest nawet 4-krotnie większa, niż tradycyjnych modeli. Potwierdza to liczba kampanii – o 40 procent większa w stosunku do roku ubiegłego. Na czym polega siła retargetingu?

Czytaj więcej »Retargeting sprawdza się w Polsce – 4-krotny wzrost skuteczności

zanox w nowej odsłonie – strategia Straight to Performance

zanox, europejski lider reklamy afiliacyjnej, dokonał rewolucji w dotychczasowej strategii działania. Dziś koncern z Berlina zaprezentował całkowicie nową wersję swojego serwisu internetowego zanox.pl, a także zanox.de i zanox.com. Powyższe zmiany to widoczny efekt nowej strategii działania „Straight to performance – reklama efektywnościowa, która działa”.

Czytaj więcej »zanox w nowej odsłonie – strategia Straight to Performance

Czy to koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?

Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i YouTube. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie?
Czytaj więcej »Czy to koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?