YouTube

2 YouTube

If your ad is not on YouTube it probably sucks

iabPrzekaz w komunikacji wirtualnej ma balansować na granicy sensacji, absurdu, obrazy królowej i wielkiej kasy inaczej nie zwróci na niego uwagi nikt włącznie z królową (która jest tylko jedna). Mało tego. Ma być tam, gdzie potencjalny konsument szuka tego, czego chce i czego jeszcze nie wie, że chce. Co rządzi siecią? O tym na Forum IAB 2013 opowie Mike Lundgren, który nie mało zarobił na innowacji i który wiedzę i doświadczenie chce przekazać polskim marketerom (Forum IAB 5-6 czerwca, Multikino Złote Tarasy).

Czytaj dalej »If your ad is not on YouTube it probably sucks

Sotrender rozpoczyna analizy Twittera i YouTube

sotrenderSotrender rozpoczął nowe stadium rozwoju swojej aplikacji, wprowadzając analizę statystyk profili firmowych na Twitterze i YouTube. Dotychczas firma koncentrowała się przede wszystkim na rozwoju zaawansowanych opcji dla Facebooka, który jest nie tylko najpopularniejszym serwisem świata, ale też najczęstszym polem działań dla marketerów. Obecnie w ramach jednego interfejsu oferujemy pomiar działań w kolejnych popularnych serwisach społecznościowych.

Czytaj dalej »Sotrender rozpoczyna analizy Twittera i YouTube