Young Creative Chevrolet

Garden of Words dla marki Chevrolet

Garden of Words wygrała przetarg na obsługę PR pierwszej polskiej edycji konkursu Young Creative Chevrolet. W konkursie mogą wziąć udział studenci uczelni artystycznych oraz szkół wyższych o profilach związanych z kategoriami konkursowymi: modą, filmem, fotografią i sztukami wizualnymi. Będzie on przeprowadzany dwuetapowo – w Polsce, a potem na poziomie europejskim. Polskich laureatów poznamy wiosną 2012 r. Za realizację projektu odpowiedzialna jest Maja Zawistowska, account executive, a za koordynację Monika Bębnowska, Dyrektor Zarządzająca agencji.

Czytaj więcej »Garden of Words dla marki Chevrolet

Rusza pierwsza polska edycja konkursu Young Creative Chevrolet

14 grudnia 2011 r. rozpocznie się pierwsza polska edycja konkursu Young Creative Chevrolet skierowanego do studentów uczelni artystycznych oraz o profilach związanych z kategoriami konkursowymi: modą, filmem, fotografią i sztuką użytkową. W Europie będzie to już szósta edycja tego konkursu, który co roku przyciąga coraz więcej młodych artystów. Dzięki inicjatywie marki Chevrolet mają oni szansę rozwijać swoją kreatywność, a także doskonalić umiejętności u boku profesjonalistów.

Czytaj więcej »Rusza pierwsza polska edycja konkursu Young Creative Chevrolet