Xevin Investments

Xevin Investments zaskakuje modowo – rusza najnowsza inwestycja funduszu: modo.pl

Modo.pl to pierwszy w Polsce wirtualny showroom, pokazujący użytkowniczkom indywidualne podejście do mody. Szeroki asortyment produktów, gdzie główną rolę odgrywają buty, ma trafić do młodych kobiet, chcących wyróżnić się z tłumu. Do współpracy zaproszono cenionych stylistów, którzy nie tylko radzą ale i bawią, proponując rozwiązania zgodne z najnowszymi trendami, za rozsądną cenę. Przygotowany przez profesjonalny zespół test stylu określa pasującą do użytkowniczki stylizację i sugeruje wybrane produkty dostępne w Modo.pl.

Czytaj więcej »Xevin Investments zaskakuje modowo – rusza najnowsza inwestycja funduszu: modo.pl

Xevin Investments inwestuje w portal zakupów grupowych Cuppon.pl

Fundusz inwestycyjny Xevin Investments zainwestował w internetową platformę zakupów grupowych – Cuppon.pl. Jest to serwis, który oferuje swoim użytkownikom lokalne usługi i produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Przedsiębiorcy zaś zyskują dzięki platformie dostęp do potencjalnych klientów i gwarancję sprzedaży swoich usług lub produktów.

Czytaj więcej »Xevin Investments inwestuje w portal zakupów grupowych Cuppon.pl

Sklep Bezokularow.pl ma nowych inwestorów

Polacy mają szansę jeszcze liczniej reprezentować 125 milionową grupę użytkowników soczewek kontaktowych na świecie. Jeden z liderów polskiego rynku sprzedaży soczewek kontaktowych on-line zyskuje nowych udziałowców. Spółka Xevin Investments i Red Sky, właściciel największego polskiego projektu internetowego w skali globalnej – FilesTube.com, wniosą do bezokularow.pl dodatkowy kapitał, ale przede wszystkim know-how w zakresie tworzenia i rozwoju projektów globalnych oraz zasilą sklep Bezokularow.pl w nowoczesne technologie e-commerce. Spółka Bezokularow.pl zapowiada zwiększenie sprzedaży oraz intensywne działania informacyjno-edukacyjne. 

Czytaj więcej »Sklep Bezokularow.pl ma nowych inwestorów

Trwają zapisy na bezpłatną konferencję Social Impact

Czy możliwe jest precyzyjne planowanie kampanii marketingowych w obszarze ciągle ewoluującego Internetu? Czy w dobie Facebook’a łatwiej wprowadzać na rynek nowe produkty? Jak kontrolować i mierzyć efektywność kampanii 360o? Poznaj odpowiedzi na te pytania 6 maja w Klubie Obiekt Znaleziony w podziemiach Galerii Zachęta w Warszawie o godzinie 12.50. Wszyscy chętni do wzięcia udziału mogą rejestrować się na stronie internetowej konferencji. Liczba zaproszeń ograniczona.Czytaj więcej »Trwają zapisy na bezpłatną konferencję Social Impact

iSecure wesprze SARE w ochronie danych osobowych

Agencja e-mail marketingu SARE rozpoczyna strategiczną współpracę ze specjalistami od ochrony danych osobowych z firmy doradczej iSecure. Partnerstwo to uzupełnia usługi świadczone przez dział prawny SARE o takie działania jak: przeprowadzanie audytów wewnętrznych, opracowywanie dokumentów wymaganych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz przygotowanie do kontroli GIODO.

Czytaj więcej »iSecure wesprze SARE w ochronie danych osobowych