Wydawnictwo Złote Myśli

Legendarna książka na temat tworzenia skutecznych reklam dostępna po polsku i za darmo

Wydawnictwo Złote Myśli przygotowuje się do wydania jednej z najbardziej znanych książek o tworzeniu skutecznych tekstów sprzedażowych i reklam na świecie. Jeszcze przed premierą można zdobyć elektroniczny egzemplarz tej książki bez żadnej opłaty. „Scientific Advertising” autorstwa Claude’a Hopkinsa została przetłumaczona na język polski i udostępniona wszystkim zainteresowanym za darmo.

Czytaj więcej »Legendarna książka na temat tworzenia skutecznych reklam dostępna po polsku i za darmo

Wydawnictwo Złote Myśli – podsumowanie 2009

Przychód większy o 28% oraz 41-procentowy wzrost ilości sprzedanych publikacji odnotowało Wydawnictwo Złote Myśli za rok 2009. Piąty rok z rzędu, czyli od samego początku działalności, Wydawnictwo wspina się po schodach słupków swego przychodu. Jest to kolejny przykład na to, że rynek książki umie oprzeć się kryzysowi gospodarczemu, choć pod koniec 2008 roku wróżono branży wydawniczej początek naprawdę chudych lat („Gazeta Prawna”, nr 215, z dn. 3.11.2008).Czytaj więcej »Wydawnictwo Złote Myśli – podsumowanie 2009