WOŚP

Kamikaze opracowała projekt kalendarza dla WOŚP

Agencja Kamikaze, która chętnie wspiera działania charytatywne, w tym roku we współpracy z fotografem Jakubem Woźniakiem opracowała projekt limitowanej edycji kalendarza na 2019 rok. Sprzedaż aukcyjna kalendarza zasili tegoroczne konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kalendarz powstaje od 10 lat, z inicjatywy Jakuba Woźniaka. Pojawiają się w nim znane osoby, które na zaproszenie fotografa udostępniają swój wizerunek do zdjęć. Wszyscy partnerzy biorący udział w tym projekcie współpracują pro bono.Czytaj więcej »Kamikaze opracowała projekt kalendarza dla WOŚP

Aż 1 700 000 zł Lidl przekazał WOŚP dla najmłodszych i seniorów

Razem można więcej! Po raz kolejny udowodniła to sieć Lidl grając wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Zbiórka w sklepach sieci rozpoczęła się 7 stycznia i trwała przez cały tydzień poprzedzający 21. Finał WOŚP. Dzięki otwartym sercom Klientów, zaangażowaniu Pracowników oraz wsparciu firmy Lidl, podczas tegorocznej zbiórki zebrano aż 1 700 000 zł, co zwiększa ogólną kwotę przekazaną przez Lidl na konto Fundacji WOŚP do 5 600 000 zł.  Środki zebrane podczas 21. Finału zostaną przeznaczone na rzecz ratowania życia dzieci i godnej opieki medycznej seniorów.

Czytaj więcej »Aż 1 700 000 zł Lidl przekazał WOŚP dla najmłodszych i seniorów

20 mln dla WOŚP na aukcjach obsługiwanych przez Allegro i PayU

Na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpłynęło w tym roku ponad 50 mln zł. Duży udział w końcowym wyniku XX finału miały aukcje zorganizowane na charytatywnej platformie Allegro, dzięki którym uzyskano kwotę blisko 4,5 mln zł. Natomiast w ciągu wszystkich 12 finałów, podczas których odbywały się aukcje internetowe, zebrano łącznie ok. 20 mln zł! Nad prawidłowym przebiegiem operacji finansowych czuwała firma PayU S.A.

Czytaj więcej »20 mln dla WOŚP na aukcjach obsługiwanych przez Allegro i PayU

Nie ma jak nr GG

Rekordowa kwota – 50 tys. 100 zł – padła podczas specjalnej aukcji numeru GG:20 w ramach XX. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To najwyższa suma, jaką zaproponowano podczas dotychczasowych aukcji numerów komunikatora GG.

Czytaj więcej »Nie ma jak nr GG

Zaświeć z nami e-serce Wielkiej Orkiestry

Nie trzeba wychodzić z domu, aby wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Poprzez aplikację e-serce można zakupić świecące piksele na internetowym sercu WOŚP. Warto się do niego wpisać, by umożliwić Orkiestrze zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Do akcji dołączył serwis Gruper.pl, który będzie zachęcał 1,5 miliona swoich użytkowników do wzięcia udziału w zabawie.

Czytaj więcej »Zaświeć z nami e-serce Wielkiej Orkiestry

Serwisy Ogłoszeniowe Grupy Allegro po raz pierwszy zagrają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

W tym roku Grupa Allegro jeszcze mocniej wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W działania na rzecz WOŚP po raz pierwszy zaangażują się bowiem Serwisy Ogłoszeniowe Grupy Allegro (SOGA), w skład których wchodzą takie portale jak otoDom.pl, otoMoto.pl, otoWakacje.pl, Tablica.pl i Oferia.pl.

Czytaj więcej »Serwisy Ogłoszeniowe Grupy Allegro po raz pierwszy zagrają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Torebki Ani Kuczyńskiej z kolekcji „UPS a la mode” do wylicytowania na aukcji WOŚP

Torebki autorstwa znanej projektantki – Ani Kuczyńskiej, stworzone w ramach polskiej edycji projektu „UPS a la mode”, trafiły na licytację, z której dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przekazanie kolekcji na aukcję, to finalny etap trwającego niemal rok modowego projektu firmy UPS. W jego ramach Polki miały okazję współtworzyć torebki idealne, dzielić się swoimi pomysłami i uczyć się projektowania.

Czytaj więcej »Torebki Ani Kuczyńskiej z kolekcji „UPS a la mode” do wylicytowania na aukcji WOŚP

Grey Group i Millward Brown SMG/KRC dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

GREY Group i Millward Brown SMG/KRC, wsparły jubileuszowy XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc animowany obraz wyników badań podsumowujących społeczną percepcję tej jednej z najpopularniejszych w Polsce fundacji dobroczynnych. Animacja jest dostępna w internecie, a 26 grudnia będzie miała premierę w telewizji jako spot reklamujący finał WOŚP.

Czytaj więcej »Grey Group i Millward Brown SMG/KRC dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy