Wojciech Borowski

Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

3 października na zaproszenie SKM SAR przyjeżdża do Polski dr Amy Gershkoff, architekt pierwszej i drugiej strategii wyborczej prezydenta Baracka Obamy, osoba łącząca świat wielkiej polityki i biznesu ze światem marketingu i reklamy. W czasie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie weźmie udział w dyskusji eksperckiej „Big Data – szansa dla społeczeństwa, czy spisek gigantów?”. Po raz pierwszy w historii branża reklamowa, która na świecie jest istotną częścią gospodarki, będzie reprezentowana na tak prestiżowym, międzynarodowym wydarzeniu.Czytaj więcej »Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

1 Wojciech Borowski

Ruszyła globalna kampania Zurich Insurance Group przygotowana przez europejski zespół McCANN Worldgroup

mccann worldgroupZintegrowana kampania „Dla tych, których kochamy najbardziej” została przygotowana przy znaczącym zaangażowaniu polskiego biura. Jej celem jest przekonanie konsumentów do myślenia  o ubezpieczeniach jak o sposobie najlepszego chronienia ludzi i rzeczy, które najbardziej kochają.

Czytaj więcej »Ruszyła globalna kampania Zurich Insurance Group przygotowana przez europejski zespół McCANN Worldgroup

2 Wojciech Borowski

Facebook i Twitter legalnym źródłem publikacji informacji spółek giełdowych w Polsce?

mccann worldgroupW USA podstawą prawidłowego wykonywania obowiązków informacyjnych spółek giełdowych jest wskazanie przez emitenta, jakich kanałów dystrybucji informacji będzie używał. Od trzech miesięcy spółki notowane na amerykańskiej giełdzie mogą przekazywać raporty bieżące za pomocą mediów społecznościowych – Facebook’a czy Twittera. Polskie przepisy nie są tak liberalne, a jedynym kanałem, za pomocą którego można dystrybuować obowiązkowe informacje bieżące ze spółek, jest raport bieżący publikowany w systemie ESPI.

Czytaj więcej »Facebook i Twitter legalnym źródłem publikacji informacji spółek giełdowych w Polsce?

Euro RSCG Marketing House dołączył do sieci Euro RSCG Discovery

Euro RSCG Discovery jest specjalistyczną siecią w ramach globalnych struktur Euro RSCG Worldwide, tworzy strukturę specjalizującą się w programach CRM, marketingu baz danych, data mining oraz szeroko pojętej analityce. Z początkiem listopada Euro RSCG Marketing House formalnie dołączył do sieci Euro RSCG Discovery, nie zmieniając swojej dotychczasowej nazwy. 

Czytaj więcej »Euro RSCG Marketing House dołączył do sieci Euro RSCG Discovery