wirtuale.pl

Nie taka polska młodzież nieoczytana, jak ją malują

W 2008 roku Biblioteka Narodowa z pomocą TNS OBOP zbadała czytelnictwo w Polsce. Wynik okazał się być najgorszym w historii. Czytanie książek zadeklarowało jedynie 38 % Polaków pow. 15 roku życia. Szczególnie wysoki spadek czytelników względem poprzednich lat zanotowała grupa wiekowa 15-19 lat (16 punktów procentowych) i internauci (18 punktów procentowych).  Czytaj więcej »Nie taka polska młodzież nieoczytana, jak ją malują

Wirtuale.pl szepta dla Media Rodziny

Z początkiem marca 2009 r. agencja e-marketingowa wirtuale.pl Sp. z o. o.  rozpoczęła współpracę z poznańskim wydawnictwem Media Rodzina. Agencja będzie odpowiedzialna za promocje filmiku prezentującego książkę „Candy”, kultowego powieściopisarza dla młodzieży – Kevina Brooksa. Działania będą wykorzystywały techniki marketingu szeptanego i kierowane będą do blogerów piszących o książkach.
Czytaj więcej »Wirtuale.pl szepta dla Media Rodziny