Wiktor W. Kammer

PR kryzysowy w Internecie – jak skutecznie wykorzystywać NPRS gdy nadejdzie KRYZYS?

Dobry wizerunek, zwłaszcza w obliczu zbliżającego się kryzysu gospodarczego, jest najlepszym kapitałem firmy. Jego budowa i utrzymanie wymaga wiele czasu i wysiłku, przemyślanej strategii oraz konsekwentnego jej wdrażania. Wizerunek tworzy się latami. Stracić go można w jednej chwili. Niestety wielu polskich przedsiębiorców o tym prawidle zapomina…
Czytaj więcej »PR kryzysowy w Internecie – jak skutecznie wykorzystywać NPRS gdy nadejdzie KRYZYS?

Times Square Public Relations wzmacnia współpracę z PMG, Inc. – swoim partnerem z Nowego Jorku

Wiktor W. Kammer, szef Times Square Public Relations, podczas swojej ostatniej wizyty w Nowym Jorku poszerzył zakres współpracy z amerykańskim partnerem – Play Music Group – nowojorską agencją zajmującą się organizowaniem koncertów i promocją młodych muzyków na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków świata jakim jest USA.Czytaj więcej »Times Square Public Relations wzmacnia współpracę z PMG, Inc. – swoim partnerem z Nowego Jorku