Encyklopedia Prawa – nowość w serwisie Wieszjak.pl
Całkowicie darmowa Encyklopedia Prawa to najnowszy produkt uruchomiony w serwisie Wieszjak.pl (spółka Next.pl).
Czytaj dalej »Encyklopedia Prawa – nowość w serwisie Wieszjak.pl
Całkowicie darmowa Encyklopedia Prawa to najnowszy produkt uruchomiony w serwisie Wieszjak.pl (spółka Next.pl).
Czytaj dalej »Encyklopedia Prawa – nowość w serwisie Wieszjak.pl
We wtorek 20 kwietnia ruszyła zmodernizowana strona główna serwisu Wieszjak.pl. Wprowadzone zmiany mają dostosować stronę główną do nowej struktury i umocnić merytorycznie trzy wortale tematyczne: Biznes, Prawo i Styl życia oraz pomóc w dwukrotnym zwiększeniu liczby użytkowników.
Czytaj dalej »Wieszjak.pl chce dwukrotnie zwiększyć liczbę użytkowników
INFOR PL S.A., czołowy dostawca profesjonalnych informacji gospodarczo-prawnych, otrzymał unijną dotację w wysokości 4 mln złotych w konkursie 2.1.1 organizowanym przez PARP dla projektu: „Rozwój kadr w nowoczesnej gospodarki” .Czytaj dalej »INFOR PL przeszkoli mikro, małe i średnie firmy za unijne pieniądze
Do Biura Reklamy Infornext.pl dołączyła Anita Zugaj (wcześniej między innymi w Ad Concept oraz „Media i Marketing Polska”) na stanowisko specjalista ds. sprzedaży w Internecie.Czytaj dalej »Nowa osoba w Biurze Sprzedaży Infornext.pl
Infornext.pl rozpoczyna współpracę z Wydawnictwem Naukowym PWN SA w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.Czytaj dalej »Infornext.pl współpracuje z PWN
Na witrynie Infornext.pl użytkowników wita wirtualna postać o imieniu Anna. Sympatyczna blondynka została stworzona przez firmę Stanusch Technologies. Anna jest twarzą biura reklamy Infornext.pl, oferującego kampanie na portalach GazetaPrawna.pl, Infor.pl, Prawnik.pl oraz WieszJak.pl. Zadaniem postaci jest pomoc odwiedzającym w uzyskaniu interesujących ich informacji.
Czytaj dalej »Wirtualna Anna doradza na stronie Infornext.pl
INFORNEXT.pl wprowadził nowy cennik reklam, zrównujący ceny na wszystkich serwisach w ramach portalu poradnikowego WieszJak.pl. W wyniku zmian wzrosły ceny większości form displayowych, natomiast koszt np. artykułu sponsorowanego czy bannera w newsletterze pozostał taki sam. Jest to początek reorganizacji struktury WieszJak.pl, który przekształci się w zbiór wortali.
Czytaj dalej »Nowy cennik WieszJak.pl