White Rabbit

ASTER: wyciśnij 100% z mundialu

„Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem ASTER rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR umożliwiające m.in. nagrywanie, przewijanie i zatrzymywanie emisji piłkarskich rozgrywek.

Czytaj więcej »ASTER: wyciśnij 100% z mundialu

White Rabbit rozbudowuje dział DTP i poszerza jego kompetencje

Do działu DTP agencji White Rabbit dołączył Grzegorz Hajkiewicz. Grzegorz posiada 15 letnie doświadczenie w branży, a zakres jego obowiązków obejmował: pracę na profesjonalnych skanerach bębnowych, modelowanie obiektów 3D, doradztwo w sprawach proofingu, tworzenie i zabezpieczanie sieci informatycznych w studiach graficznych, projektowanie i doradztwo w sprawie fileserver-ów oraz stacji graficznych. Czytaj więcej »White Rabbit rozbudowuje dział DTP i poszerza jego kompetencje

ASTER wyzwala pozytywne emocje

„Galeria pozytywnych emocji” zagości na 3 dni w Warszawie. Mieszkańcy stolicy będą mogli wyrazić rysunkiem różnorodne emocje tj.: radość, miłość, przyjaźń oraz inne, które wpływają na nasze dobre samopoczucie. Event jest częścią kampanii prowadzonej przez ASTER, operatora telekomunikacyjnego, pod hasłem: „Wspólne chwile zaczynają się od ASTER”.
Czytaj więcej »ASTER wyzwala pozytywne emocje

Wiosenna kampania ASTER

ASTER, dostawca czterech usług telekomunikacyjnych, rozpoczyna kampanię wizerunkową. Jest ona kontynuacją działań komunikacyjnych podjętych w ubiegłym roku pod hasłem „Wspólne chwile zaczynają się od ASTER”. Tegoroczna kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie zasięgiem telewizję, radio, internet oraz outdoor.
Czytaj więcej »Wiosenna kampania ASTER