Warka

On Board PR dla marki Warka

Konsultanci On Board PR Ecco Network będą odpowiedzialni za przeprowadzenie działań komunikacyjnych związanych z realizacją działań dla marki Warka, należącej do portfolio Grupy Żywiec. W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacyjną, wpisującą się w dotychczasowe działania Grupy Żywiec w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone m. in. w oparciu o „Dialog Społeczny” z mieszkańcami regionu.

Czytaj więcej »On Board PR dla marki Warka

Mecz Polska-Włochy poprzedziło już ponad 45 tys. pozytywnych kopnięć

Największy mecz w historii internetu trwa ponad 250 godzin. Bramki padają zarówno z polskiej jak i włoskiej strony. Poprzez dwujęzyczną witrynę www.myreprezentaci.pl każdy prawdziwy kibic może przekazać swojej drużynie impuls do wygranej 11 listopada br. na wrocławskiej murawie. Do gry zaprasza Warka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w 2012 roku.

Czytaj więcej »Mecz Polska-Włochy poprzedziło już ponad 45 tys. pozytywnych kopnięć

Na lato 3 Warki z jednej. Nowa kampania Grupy Żywiec

1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej” podkreśla charakter produktu, który idealnie wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto. Megabutelka to najwygodniejsze opakowanie na rynku zabezpieczone specjalną etykietą ochronną gwarantującą najwyższą jakość piwa. Czytaj więcej »Na lato 3 Warki z jednej. Nowa kampania Grupy Żywiec

Na lato 3 Warki z jednej, nowa kampania Grupy Żywiec

1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej” podkreśla charakter produktu, który idealnie wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto. Megabutelka to najwygodniejsze opakowanie na rynku zabezpieczone specjalną etykietą ochronną gwarantującą najwyższą jakość piwa.

Czytaj więcej »Na lato 3 Warki z jednej, nowa kampania Grupy Żywiec