Przejdź do treści

Walk

1 Walk

WALK wspiera festiwal Audioriver w poszukiwaniu partnera strategicznego

walkAudioriver to czwarty największy biletowany festiwal w Polsce i jedyny tak duży projekt muzyczny nieposiadający strategicznego Partnera. Po 8 latach organicznego rozwoju ma się to zmienić. W tym roku wszystkie bilety zostały wyprzedane jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia. Przez każdy z dwóch dni festiwalu, 22 tysiące fanów muzyki elektronicznej bawiło się na nadwiślańskiej plaży i rynku starego miasta w Płocku.

Czytaj dalej »WALK wspiera festiwal Audioriver w poszukiwaniu partnera strategicznego

Grupa Walk wyróżniona w konkursie Złote Spinacze

Walk Group i agencja The Next Step, należąca do grupy marketingowej Walk, otrzymały trzy wyróżnienia w konkursie Złote Spinacze 2010. Walk Group została nagrodzona za organizację XI edycji Marszu Różowej Wstążki, jako „Eventu społecznego”, a The Next Step dwukrotnie zdobyło uznanie jurorów w kategoriach „Launch nowego produktu, usługi lub firmy” oraz „PR on-line” za działania na rzecz Teatru 6. piętro.

Czytaj dalej »Grupa Walk wyróżniona w konkursie Złote Spinacze