Walk The Line

Ciba Vision sponsoruje wyjazd do Barcelony

CIBA VISION, czołowy producent soczewek kontaktowych w Polsce rozpoczął konkurs pod nazwą Flirt czy Fun, który promuje miesięczne soczewki kontaktowe z rodzinny AIR OPTIX®. Nazwa konkursu nawiązuje do różnych motywacji, którymi kierują się konsumenci noszący soczewki kontaktowe kobiety chcą uwodzić spojrzeniem, a mężczyźni lubią być aktywni. Mechanika konkursu oparta jest na wypełnianiu kartek pocztowych, na których należy opisać najciekawsze pozdrowienia z Barcelony utrzymane w klimacie Flirt lub Fun. Każdy, kto zakupi miesięczne soczewki kontaktowe AIR OPTIX® i napisze kartkę otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci soczewek jednodniowych DAILIES®. Nagrodami dodatkowymi są vouchery o wartości 500 zł na zakupy w sklepach Sephora oraz Go Sport oraz zapasy soczewek kontaktowych CIBA VISON. Nagrodą główną jest 7 dniowy pobyt w Barcelonie dla dwóch osób. CIBA VISION zapewnia atrakcje podczas wyjazdu, takie jak kolację, wizytę w SPA, czy bilet na mecz FC Barcelona.

Czytaj więcej »Ciba Vision sponsoruje wyjazd do Barcelony

Vegeta odkrywa sekret wygrywania

Nadchodzi Wielkanoc, a wraz z nią czas planowania świątecznego menu. W tym roku Vegeta W Smak zadba nie tylko o podniebienie gości i aromat dań podawanych podczas rodzinnych spotkań, ale także pomoże w ich przygotowaniu. Od 1 marca rusza bowiem wiosenna promocja, w której uczestnicy mają szansę wygrać jeden z 3500 minutników, 30 parowarów Philips oraz nagrodę główną – Citroena C3! Konkurs wspiera kampania reklamowa w radiu i internecie, której kreację przygotowała agencja Walk The Line, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej »Vegeta odkrywa sekret wygrywania

Walk The Line dla Ministerstwa Środowiska

Agencja Walk The Line przygotowała kreację do outdoorowej kampanii reklamowej Ministerstwa Środowiska na temat Bioróżnorodności. Kampania związana jest z tegorocznymi obchodami Międzynarodowego Roku Różnorodności Biologicznej i skierowana jest do turystów wypoczywających na Wybrzeżu Morza Bałtyckiego. Kampania rozpoczęła się w sierpniu, 179 billboardów z projektem na temat bioróżnorodności eksponowanych jest w 13 nadmorskich miejscowościach, m.in. w: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Koszalinie, Międzyzdrojach, Słupsku, Darłowie, Kołobrzegu, Władysławowie, Świnoujściu, Pucku, Wejherowie, Szczecinie.

Czytaj więcej »Walk The Line dla Ministerstwa Środowiska

Podwodne wakacje z Nikonem

Z okazji zbliżających się wakacji Nikon Polska wprowadza na rynek specjalny zestaw do podwodnej fotografii, na który składa się lustrzanka D5000 z obiektywem AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G VR oraz wodoszczelny futerał Aquapac. Zestaw umożliwia fotografowanie oraz nagrywanie filmów video w jakość HD na głębokości do 5 m. Promocyjne, niebieskie opakowania w sprzedaży dostępne są od początku maja br. na terenie całego kraju.

Czytaj więcej »Podwodne wakacje z Nikonem