WALK PR

Develey idzie z WALK PR

Develey, znany producent delikatesowych sosów zimnych i musztard, wybrał agencję WALK PR do obsługi komunikacyjnej marek Develey, Tabasco® i Kikkoman®. W zakres działań zleconych WALK PR wchodzi komunikacja produktowa, wewnętrzna, kryzysowa i obsługa wydarzeń specjalnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Czytaj więcej »Develey idzie z WALK PR

WALK wzmacnia zespół

Do zespołu agencji WALK PR oraz WALK Social Media, należących do grupy marketingowej WALK, dołączyło pięć nowych osób. Anna Kuprian objęła stanowisko Account Executive w agencji WALK PR. Zespół WALK Social Media wzmocnili Marcin Kieszczyński – Senior Project Manager, Paulina Ignatowska – Content Designer, Bartosz Kozłowski – Account Executive oraz Maja Jaworowska – Junior Account Executive. Do ich obowiązków należeć będzie realizacja działań PR i e-PR w ramach projektów prowadzonych na rzecz klientów agencji z branży nowych technologii, finansowej, medialnej oraz FMCG.

Czytaj więcej »WALK wzmacnia zespół

Życie to nie Facebook – Saatchi & Saatchi przygotowało kampanię społeczną dla PCK

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiego Czerwonego Krzyża akcję edukacyjną z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Życie to nie Facebook. Nie przyjmuj zaproszenia od nieznajomych” była budowa świadomości, na temat zagrożeń związanych z wirusem HIV oraz negatywnych konsekwencji przenoszenia mechanizmów szybkiej i często płytkiej komunikacji internetowej do życia codziennego.

Czytaj więcej »Życie to nie Facebook – Saatchi & Saatchi przygotowało kampanię społeczną dla PCK