Waldemar Sokołowski

1 Waldemar Sokołowski

W kryzysie firmy chcą budować relacje. Zyskują klienci

rzetelna firmaW obliczu kryzysu gospodarczego do łask wraca budowanie długotrwałej relacji z klientem. Jak wynika z najnowszego badania Rzetelnej Firmy, 85 proc. przedsiębiorców uważa, że w czasie spowolnienia firmy powinny skupić się na budowaniu relacji. Aż 62 proc. badanych przyznaje, że inwestuje więcej czasu i zasobów na zdobycie zaufania konsumentów. Na takim podejściu klienci mogą tylko zyskać, oby więc nie przeminęło wraz z kryzysem.

Czytaj więcej »W kryzysie firmy chcą budować relacje. Zyskują klienci

Trofeum Rzetelności przyznane w Warszawie

W środowe popołudnie w warszawskim Teatrze Sabat miała miejsce Gala Złotych Certyfikatów Rzetelności 2011. Podczas uroczystości wyróżnione zostały podmioty gospodarcze, charakteryzujące się najwyższą wiarygodnością i rzetelnością. Co ważne: obie te cechy potwierdzają ich partnerzy biznesowi, a także Biuro Informacji Gospodarczej – Krajowy Rejestr Długów.

Czytaj więcej »Trofeum Rzetelności przyznane w Warszawie