Volvo

Volvo pokazało w Genewie pierwszy na świecie system chroniący rowerzystów

Volvo pokazało pierwszy na świecie system uruchamiający samoczynne, awaryjne hamowanie pojazdu w przypadku wykrycia nieuniknionej kolizji z rowerzystą. To kolejny aktywny system bezpieczeństwa, który ma pomóc w zrealizowaniu planu 2020. Zakłada on, że już za 7 lat samochody szwedzkiego producenta będą tak bezpieczne, że nie będą w nich ginęli ludzie. Jednocześnie auta te mają być równie bezpieczne dla pozostałych uczestników ruchu.

Czytaj więcej »Volvo pokazało w Genewie pierwszy na świecie system chroniący rowerzystów

Kontrowersyjna akcja Bed&Breakfast niesie realną pomoc

Pod koniec ubiegłego roku należąca do Piotra Mateckiego i Suzan Giżyńskiej agencja reklamowa Bed&Breakfast umieściła na swojej stronie internetowej kontrowersyjna prezentację, w której bez zgody właścicieli użyto logotypów znanych marek. Prezentacja ta jest w istocie platformą, za pomocą której umożliwiono bezpośrednie wsparcie stowarzyszenia „Krzyś”,  niosącego pomoc dla wychowanków domu dziecka.Czytaj więcej »Kontrowersyjna akcja Bed&Breakfast niesie realną pomoc

Kolejna odsłona dekalogu reklamy

Założona przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego agencja Bed & Breakfast stworzyła i umieściła na swojej stronie internetowej kontrowersyjny dekalog reklamy, ilustrując kolejne przykazania logotypami znanych marek. Akcja wzbudziła spore kontrowersje, agencji zarzucano autopromocję tanim kosztem. Innym pomysł się podobał, uznali dekalog za dowcipny, ale nie widzieli w nim głębszego sensu.
Czytaj więcej »Kolejna odsłona dekalogu reklamy