Voice Contact Center

Tajniki sukcesu Grupy Outsourcing Experts na rynku finansowym

Grupa OEX – holding firm specjalizujących się w outsourcingu procesów back-office, wsparcia sprzedaży i marketingu oraz wielokanałowej obsługi Klientów – szuka nowych narzędzi dedykowanych branży finansowej. Adam Kotrych – ekspert ze spółki Voice Contact Center – zaprezentował podczas Kongresu Zarządzanie Call Contact Center potencjał rozwiązań outsourcingowych w zrównoważonym rozwoju sektora finansowego w Polsce.

Czytaj więcej »Tajniki sukcesu Grupy Outsourcing Experts na rynku finansowym

Interactive Intelligence w outsourcingowym centrum kontaktowym

Voice Contact Center, firma świadcząca usługi outsourcingu call i contact center, wybrała system contact center – CIC (Customer Interaction Center) firmy Interactive Intelligence do obsługi wszystkich prowadzonych przez siebie działań z zakresu komunikacji telemarketingowej. Oprócz funkcji telekomunikacyjnych systemu wdrożone zostały również narzędzia do rejestracji rozmów telefonicznych oraz monitoringu i raportowania pracy call center, niezbędne dla zapewnienia wysokiej jakości funkcjonowania outsourcingowego centrum contact center.

Czytaj więcej »Interactive Intelligence w outsourcingowym centrum kontaktowym

Przedstawiciele największych firm w Polsce szkolą z zarządzania zespołem contact center

Voice Contact Center, Arteria, BZ WBK, Link4, Vatenfall Polska – to tylko niektóre firmy, których przedstawiciele będą prowadzić praktyczne warsztaty „Skuteczne zarządzanie zespołem Contact Center”, organizowane przez Informedia Polska, lidera na rynku szkoleń dla kadry managerskiej. Odbędą się one w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Polonia w Warszawie.Czytaj więcej »Przedstawiciele największych firm w Polsce szkolą z zarządzania zespołem contact center

Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

12 marca Voice Contact Center został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie. – Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie – mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB. Czytaj więcej »Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego