Skocz do treści
  • Kontakt
  • Kontakt

Szukaj

Najnowsze wpisy

  • Megatrend w branży tekstylnej – „textilsharing”
  • Raport Viewability Benchmark Meetrics Q4/2020: Tylko co druga reklama display trafia ze swoim komunikatem do użytkowników online w zabieganiu towarzyszącym końcowi roku.
  • Pilsweizer wprowadza do oferty nowe piwo – Pilsvar British IPA
  • Justyna Duszyńska została Dyrektorką Zarządzającą Httpool Polska
  • Pilsweizer i Cracovia przedłużają współpracę, browar sponsorem klubu także w roku 2021

Viktor Borsuk

FireFly testuje obecność Burn’in Heads

  • by PRportal.pl
  • 23/09/2010

Na profilu www.facebook.com/burninheads wystartował quiz badający kreatywny stan zapalny użytkowników Facebooka. Autorem aplikacji dla internautów jest FireFly Creation, agencja współpracująca z marką Burn przy projekcie Burn’in Heads.

Czytaj więcej »FireFly testuje obecność Burn’in Heads

Neve | Powered by WordPress