VIACOM

1 VIACOM

Ćwierkająca telewizja. Nowy świat technologii

linkleadersChoć stale rośnie liczba użytkowników internetu, telewizja ma się dobrze. Według prognoz agencji consultingowej Lucitel do 2017 r. globalny rynek RTV będzie wart 564 mld USD, odnotowując stabilny wzrost na poziomie 3,8 proc. rocznie. W najbliższych latach czekają go jednak duże zmiany. Projekty wykorzystujące potencjał interaktywnej telewizji realizują m.in. Youtube, Google, Viacom czy Twitter. Inicjatywy tego typu pojawiają się także na polskim rynku. Do zmian będą się miały dostosować np. kanały obecne na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Tajemnicą owiane są wciąż szczegóły planów Apple, sygnalizującego duże zainteresowanie rynkiem telewizyjnym. Ruchom tym uważnie przyglądają się m.in. reklamodawcy i dostawcy usług IT. Na styku mediów, wideo i technologii powstaje nowy, intratny biznes.

Czytaj dalej »Ćwierkająca telewizja. Nowy świat technologii