Venti

Bluerank i Venti dla Redanu

Redan, właściciel marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash, we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM – Bluerank, rozwija strategię marketingową online. Nowe witryny wizerunkowe, kampania reklamowa w wyszukiwarkach, obecność marek na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego – to główne obszary, w których Redan zamierza się rozwijać.

Czytaj więcej »Bluerank i Venti dla Redanu

Venti pracuje dla Wydawnictwa Znak

Agencja interaktywna Venti stworzyła na zlecenie Wydawnictwa Znak serwis promujący serię książek o Misiu Paddingtonie. Strona internetowa www.paddington.com.pl jest częścią kampanii, którą prowadzi wydawnictwo z myślą o najmłodszych użytkownikach internetu (4-8 lat) i ich rodzicach. Za jej pomocą dzieci nie tylko dowiadują się więcej o bohaterze bajki, ale również uczą się języka angielskiego.Czytaj więcej »Venti pracuje dla Wydawnictwa Znak

Deweloperka na www – Branża nieruchomości coraz lepiej prezentuje się w Internecie

W ubiegłym roku internauci negatywnie ocenili obecność deweloperów w Internecie. W tym roku branża nieruchomości pokazuje swoje dobre strony. Jednym z nowych, użytecznych i nowoczesnych serwisów WWW prezentujących ten sektor rynku, jest investkomfort.pl, zaprojektowany i rozwijany przez agencję Venti.
Czytaj więcej »Deweloperka na www – Branża nieruchomości coraz lepiej prezentuje się w Internecie