VECTRA

Witamy w świecie Vectry

Kampania „Witamy w świecie Vectry” przeprowadzona została przez operatora sieci Vectra w ostatnich miesiącach 2009. Jej podstawowym celem było wprowadzenie marki na rynek warszawski oraz w skali ogólnopolskiej budowa  jej wizerunku jako nowoczesnej, a jednocześnie ciepłej, bliskiej i przyjaznej użytkownikowi. Autorom kampanii przyświecało założenie, że tak jak Vectra wyróżnia się na tle innych operatorów kablowych, tak i kampania reklamowa nie powinna powielać utartych schematów. Postanowiono zatem przełamać  kreowany do tej pory statyczny obraz sieci kablowej i odważnie korzystać z niestandardowej kreacji, pokazującej „technologię, którą można pokochać”.

Czytaj dalej »Witamy w świecie Vectry

Kampania reklamowa Vectry nagrodzona w konkursie Creative Awards Program CTAM Europe

Kampania „Zapraszamy do świata Vectry” zajęła trzecie miejsce w konkursie Creative Awards Program organizacji Cable and Telecomunications Association for Marketing Europe. W plebiscycie tym wyróżniane są najlepsze i najbardziej kreatywne kampanie reklamowe operatorów sieci telekomunikacyjnych i kablowych z całej Europy.

Czytaj dalej »Kampania reklamowa Vectry nagrodzona w konkursie Creative Awards Program CTAM Europe

Giełdowy Suntech zakończył sprzedaż nowej emisji akcji serii E

Inwestorzy objęli wszystkie 4 mln akcji o wartości emisyjnej 2,2 mln złotych. Spółka zdobyła też kolejne zamówienie, tym razem od operatora Aster. Spółka, zgodnie z październikową uchwałą WZA, zakończyła sprzedaż akcji w emisji prywatnej. Uplasowanych zostało 4 mln akcji, co po rejestracji akcji będzie stanowiło łącznie 26,8 % ilości notowanych walorów. Czytaj dalej »Giełdowy Suntech zakończył sprzedaż nowej emisji akcji serii E

Zainteresowanie rynku telewizją mobilną szybko rośnie

Spółka INFO-TV-FM rozpoczyna program pilotażowy telewizji mobilnej w Warszawie. W pilotażu biorą udział m.in. operatorzy platform satelitarnych i nadawcy telewizyjni Cyfrowy Polsat i CANAL+ Cyfrowy, operator telefonii komórkowej CenterNet oraz operatorzy kablowi m.in. Vectra i Inea. Celem pilotażu jest poznanie opinii użytkowników na temat usługi, określenie ich oczekiwań i w przyszłości pomoc w budowaniu oferty detalicznym operatorom usługi i dostawcom treści telewizyjnych.Czytaj dalej »Zainteresowanie rynku telewizją mobilną szybko rośnie