Vattenfall

Energetyczni liderzy

Śmiało można zaryzykować twierdzenie, że dobry wizerunek firm energetycznych przekłada się na poczucie pewności i bezpieczeństwa ich klientów, a więc w praktyce każdego z nas. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zbadał, jakie są efekty działań promocyjnych spółek tego sektora. Zdecydowanie najszerzej ze swoim przekazem do odbiorców docierała PGE, natomiast najkorzystniej w mediach wypadał Vattenfall.

Czytaj więcej »Energetyczni liderzy

Vattenfall pierwszym animatorem rynku na Towarowej Giełdzie Energii

Vattenfall podpisał umowę z Towarową Giełdą Energii na pełnienie funkcji animatora rynku. Spółka będzie pierwszym animatorem po wejściu w życie tzw. obliga giełdowego. Do zadań animatora należy utrzymywanie płynności poprzez stałe składanie zleceń kupna i sprzedaży dla instrumentów notowanych na rynkach TGE zgodnie z warunkami określonymi przez giełdę.Czytaj więcej »Vattenfall pierwszym animatorem rynku na Towarowej Giełdzie Energii

Hypermedia autorem akcji edukacyjnej dla Vattenfall

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska) zakończyła akcję edukacyjną PowerSaver dla firmy Vattenfall. Pomysł na projekt PowerSaver był odpowiedzią Agencji na zapotrzebowanie Klienta, realizującą założoną przez Vattenfall strategię CSR. Akcja, trwająca od 1 marca do 15 czerwca 2010, miała na celu zachęcenie internautów z całej Polski do chronienia środowiska i oszczędzania energii elektrycznej poprzez korzystanie z trybu usypiania (hibernacji) komputera.Czytaj więcej »Hypermedia autorem akcji edukacyjnej dla Vattenfall

Czas na energetykę

Pomimo fatalnych nastrojów na rynku popyt na akcje energetycznych koncernów potwierdza zainteresowanie polską energetyką ze strony największych europejskich potentatów w branży. Nowa ustawa otwierająca drogę do zamiany akcji konsolidowanych spółek zapala zielone światło dla inwestycji, które w perspektywie 2-3 lat pozwolą osiągnąć bardzo atrakcyjne stopy zwrotu.
Czytaj więcej »Czas na energetykę