UPS

Przesyłki kurierskie DHL i UPS dostępne w wfirma.pl

Platforma wfirma.pl udostępniająca narzędzia księgowości internetowej, wprowadziła nowe funkcje do swojego systemu. Dzięki integracji z serwisem do zamawiania kurierów KurJerzy.pl przedsiębiorcy mogą generować etykiety na przesyłki kurierskie bezpośrednio z poziomu wystawionej faktury. Najnowsza aktualizacja zawiera również możliwość pobierania danych o swoich kontrahentach bezpośrednio z bazy GUS, lub wystawiania paragonów fiskalnych.

Czytaj więcej »Przesyłki kurierskie DHL i UPS dostępne w wfirma.pl

Kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy UPS

14 maja firma UPS, największy na świecie dostawca przesyłek oraz globalny lider w dziedzinie logistyki, rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową „We Love Logistics”. Przez 6 tygodni na biznesowych kanałach telewizyjnych, a także po wieczornych programach informacyjnych emitowane są spoty telewizyjne, natomiast do końca czerwca, na głównych portalach internetowych pojawiać się będą bannery reklamowe.

Czytaj więcej »Kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy UPS

Torebki Ani Kuczyńskiej z kolekcji „UPS a la mode” do wylicytowania na aukcji WOŚP

Torebki autorstwa znanej projektantki – Ani Kuczyńskiej, stworzone w ramach polskiej edycji projektu „UPS a la mode”, trafiły na licytację, z której dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przekazanie kolekcji na aukcję, to finalny etap trwającego niemal rok modowego projektu firmy UPS. W jego ramach Polki miały okazję współtworzyć torebki idealne, dzielić się swoimi pomysłami i uczyć się projektowania.

Czytaj więcej »Torebki Ani Kuczyńskiej z kolekcji „UPS a la mode” do wylicytowania na aukcji WOŚP

Świąteczny poradnik UPS

Przed Świętami Bożego Narodzenia liczba wysyłanych paczek wzrasta nawet o 60 proc. UPS dostarcza ich w tym czasie nawet 20 mln dziennie na całym świecie. Firma opracowała listę przedświątecznych porad, podpowiadając jakie zachowania zagwarantują bezpieczne i terminowe dostarczenie przesyłki.

Czytaj więcej »Świąteczny poradnik UPS

Mikołaj w stroju kuriera. Świąteczne przygotowania Polaków w badaniu firmy UPS

Co drugi Polak nadal odkłada zakup świątecznych prezentów na ostatnią chwilę. Ale coraz częściej, aby uciec przed tłumem, kupujemy je w sklepach internetowych (23,86%). Jednocześnie ponad 70% z nas oczekuje terminowości w procesie ich dostarczania. Takie oblicze polskich konsumentów w sytuacji przedświątecznych przygotowań wyłania się z badań przeprowadzonych przez firmę UPS.

Czytaj więcej »Mikołaj w stroju kuriera. Świąteczne przygotowania Polaków w badaniu firmy UPS

UPS świętował 9. coroczny Ogólnoświatowy Miesiąc Wolontariatu

Pracownicy UPS (NYSE:UPS) z całego świata ponownie zakasali rękawy i skorzystali z całej swojej eksperckiej wiedzy logistycznej, aby wesprzeć w październiku organizacje działające w obrębie lokalnych społeczności. W trakcie 9. corocznego Ogólnoświatowego Miesiąca Wolontariatu, 400 000 pracowników firmy UPS kontynuowało dziedzictwo firmy oparte o dzielenie się i służbę na rzecz innych.

Czytaj więcej »UPS świętował 9. coroczny Ogólnoświatowy Miesiąc Wolontariatu

Znaleźć swój ideał

Rwąca się podszewka i psujący się zamek, za duża lub za mała i na pewno za droga. To statystyczna torebka w Polsce. Jak pokazały badania UPS à la mode przeprowadzone w listopadzie 2010 r. co trzecia Polka ocenia swoją torebkę tylko na dostateczny. Od grudnia UPS wraz z projektantką Anią Kuczyńską rozpoczęli poszukiwania torebki doskonałej.

Czytaj więcej »Znaleźć swój ideał