Tag Archives: UPS

Kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy UPS

14 maja firma UPS, największy na świecie dostawca przesyłek oraz globalny lider w dziedzinie logistyki, rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową „We Love Logistics”. Przez 6 tygodni na biznesowych kanałach telewizyjnych, a także po wieczornych programach informacyjnych emitowane są spoty telewizyjne, natomiast do końca czerwca, na głównych portalach internetowych pojawiać się będą bannery reklamowe.

Torebki Ani Kuczyńskiej z kolekcji „UPS a la mode” do wylicytowania na aukcji WOŚP

Torebki autorstwa znanej projektantki – Ani Kuczyńskiej, stworzone w ramach polskiej edycji projektu „UPS a la mode”, trafiły na licytację, z której dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przekazanie kolekcji na aukcję, to finalny etap trwającego niemal rok modowego projektu firmy UPS. W jego ramach Polki miały okazję współtworzyć torebki idealne, dzielić się swoimi pomysłami i uczyć się projektowania.

Świąteczny poradnik UPS

Przed Świętami Bożego Narodzenia liczba wysyłanych paczek wzrasta nawet o 60 proc. UPS dostarcza ich w tym czasie nawet 20 mln dziennie na całym świecie. Firma opracowała listę przedświątecznych porad, podpowiadając jakie zachowania zagwarantują bezpieczne i terminowe dostarczenie przesyłki.

Mikołaj w stroju kuriera. Świąteczne przygotowania Polaków w badaniu firmy UPS

Co drugi Polak nadal odkłada zakup świątecznych prezentów na ostatnią chwilę. Ale coraz częściej, aby uciec przed tłumem, kupujemy je w sklepach internetowych (23,86%). Jednocześnie ponad 70% z nas oczekuje terminowości w procesie ich dostarczania. Takie oblicze polskich konsumentów w sytuacji przedświątecznych przygotowań wyłania się z badań przeprowadzonych przez firmę UPS.

UPS świętował 9. coroczny Ogólnoświatowy Miesiąc Wolontariatu

Pracownicy UPS (NYSE:UPS) z całego świata ponownie zakasali rękawy i skorzystali z całej swojej eksperckiej wiedzy logistycznej, aby wesprzeć w październiku organizacje działające w obrębie lokalnych społeczności. W trakcie 9. corocznego Ogólnoświatowego Miesiąca Wolontariatu, 400 000 pracowników firmy UPS kontynuowało dziedzictwo firmy oparte o dzielenie się i służbę na rzecz innych.

Znaleźć swój ideał

Rwąca się podszewka i psujący się zamek, za duża lub za mała i na pewno za droga. To statystyczna torebka w Polsce. Jak pokazały badania UPS à la mode przeprowadzone w listopadzie 2010 r. co trzecia Polka ocenia swoją torebkę tylko na dostateczny. Od grudnia UPS wraz z projektantką Anią Kuczyńską rozpoczęli poszukiwania torebki doskonałej.

Kurier – najbardziej wymagający zawód świata

„Sympatyczny, uprzejmy, przystojny, młody”. Wbrew pozorom to nie fragment ogłoszenia matrymonialnego, lecz opis idealnego kuriera. Ale gdzie takiego znaleźć? Największe prawdopodobieństwo spotkania „ideału” występuje w firmach kurierskich BPS-Paczka, DPD, Schenker i UPS – podaje Opineo.pl, serwis zbierający opinie od e-konsumentów.