UPC

Novem Group dla UPC

UPC Polska, dostawca superszybkiego szerokopasmowego Internetu, został nowym klientem Novem Group. Po wygranym przetargu, Novem zajmie się prowadzeniem działań marketingowych, których celem jest wsparcie działań sprzedażowych UPC. Właśnie startuje pierwsza kampania.Czytaj więcej »Novem Group dla UPC

Cablecom, szwajcarska spółka UPC, przekracza internetową barierę dźwięku: 1.37 Gbit/s

14 lutego, w przededniu kongresu europejskiej branży kablowej, który rozpoczął się dzisiaj w Lucernie, Cablecom, szwajcarska spółka UPC, największy operator kablowy Szwajcarii przeprowadził próbę bicia rekordu prędkości Internetu, osiągając bezprecedensową prędkość na poziomie 1.37 Gbit na sekundę w tradycyjnej, koncentrycznej sieci kablowej.

Czytaj więcej »Cablecom, szwajcarska spółka UPC, przekracza internetową barierę dźwięku: 1.37 Gbit/s

TVP Seriale w Telewizji Cyfrowej UPC

Dziś UPC wprowadza do oferty nowy kanał TVP Seriale, który dostępny będzie dla wszystkich abonentów Telewizji Cyfrowej UPC. To prawdziwa gratka dla fanów polskich kultowych serialowych hitów, nadawanych 20 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki stałemu poszerzaniu oferty kanałów tematycznych UPC zapewnia obecnie klientom najbogatszy wybór kanałów filmowych i serialowych.

Czytaj więcej »TVP Seriale w Telewizji Cyfrowej UPC

UPC rusza z kampanią promującą usługi dla biznesu

4 października, ruszyła kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC dopasowaną do potrzeb klientów biznesowych, będącą pierwszą kampanią operatora skierowaną do tej grupy docelowej. Obejmie ona Internet i telewizję. Kampania jest wsparciem wprowadzonej we wrześniu oferty promocyjnej, obejmującej pełen zakres nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, wspierających prowadzenie firmy.

Czytaj więcej »UPC rusza z kampanią promującą usługi dla biznesu

Styl życia Katarzyny Pakosińskiej w nowych spotach telewizyjnych, promujących potrójną usługę UPC

Jej energię, optymizm i uśmiech znają tysiące widzów. Od 16. sierpnia to właśnie do niej będzie należała główna rola w kampanii telewizyjnej UPC. Do udziału skusiła ją jednak nie tylko zabawna konwencja spotów telewizyjnych. Katarzyna Pakosińska, bo o niej mowa,  jest nowoczesną kobietą w pełni korzystającą z rozrywki i potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych. Sama twierdzi, iż to właśnie dzięki nowoczesnym technologiom może bawić publiczność i im zawdzięcza swoją popularność. Od lat jest także fanką portali społecznościowych, dlatego już w poniedziałek zaprosi do obejrzenia nowych spotów UPC na Facebook’u.

Czytaj więcej »Styl życia Katarzyny Pakosińskiej w nowych spotach telewizyjnych, promujących potrójną usługę UPC