Przejdź do treści

Unlimited

Unlimited przygotowała kampanię launchową 2 nowych linii kosmetyków Playboy

Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanych na rynek dwóch nowych linii zapachowych kosmetyków marki Playboy (Coty Polska). Działania reklamowe oparte są na szerokiej komunikacji ogólnopolskiego konkursu „Wyrywaj nagrody”, oraz szeregu mniejszych konkursów w poszczególnych sieciach handlowych. Akcja kierowana jest przede wszystkim do „miejskiej młodzieży”.

Czytaj dalej »Unlimited przygotowała kampanię launchową 2 nowych linii kosmetyków Playboy

Agencja Unlimited kusi smakiem Ferrero

Agencja Unlimited wygrała przetarg na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla Klienta Ferrero Polska. Akcja pod hasłem „Złoty Miesiąc Ferrero” jest prowadzona po raz drugi. Pierwszy raz miała miejsce w 2008 roku, wówczas również została zrealizowana przez Unlimited i odniosła ogromny sukces rynkowy. Ogólnopolska kampania, która rusza pierwszego października, będzie komunikowana w telewizji, prasie handlowej, punktach sprzedaży oraz internecie.

Czytaj dalej »Agencja Unlimited kusi smakiem Ferrero

Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s

Pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Grant’s pod hasłem „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” startuje 24 kwietnia br. Pierwszym etapem kampanii najdynamiczniej rozwijającej się szkockiej whisky w Polsce jest promocja konsumencka. Główną nagrodą dla 3 zwycięzców jest wyjazd na wycieczkę do Szkocji – ojczyzny wytwarzanej przez 5 pokoleń whisky Grant’s. Za przygotowanie i obsługę działań odpowiada agencja Genero i Unlimited. Strategię PR zaplanowała i zrealizuje agencja Q&AConsulting.

Czytaj dalej »Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s