Archiwa tagu: Universal McCann

Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Uczelnia Łazarskiego we współpracy z Biurem Reklamy i Handlu TVP SA, biurem sprzedaży Atmedia, domem mediowym Universal McCann oraz redakcjami „Briefu” i Mediarunu uruchamia studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”. Przyszłych pracowników domów mediowych i biur reklamy kształcić będą praktycy z branży marketingowej.

Kampania telewizyjna i internetowa marki FRoSTA

16 stycznia rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej warzyw na patelnię w międzynarodowych smakach marki. Działania w TV będą realizowane do 27 lutego. Równolegle prowadzona kampania internetowa odwołuje się do wdrażanej przez FRoSTĘ polityki 100% naturalnego smaku. Działania w Internecie będą prowadzone od 23 stycznia do 29 lutego.

Gry Rodzinne po raz kolejny z udziałem OS3

OS3 multimedia, tak jak w poprzednich latach, włączyła się w organizację kampanii wspierającej „Wieczór Gier Rodzinnych” dla Hasbro Polska. Agencja odpowiada za odświeżenie serwisu akcji, stworzenie kreacji do kampanii internetowej i całościowe prowadzenie konkursów towarzyszących kampanii.

Inteligo reklamuje igo lokatę

Startuje telewizyjna kampania internetowej igo lokaty Inteligo. Telewizyjne spoty stanowią uzupełnienie trwającej już kampanii internetowej. Dwie linie kreatywne podkreślają kluczowe atrybuty produktu: prostotę zakładania i obsługi igo lokaty oraz jej dostępność nawet dla osób, które nie mają jeszcze w Inteligo konta. Działania wspierające kampanię mają być również prowadzone na Facebooku.

Wykład Tadeusza Żórawskiego w WSL

Skąd popularność tzw. żeńskich cen, czyli stosowanie ceny 9,99 zł zamiast 10 zł? Dlaczego, mimo że 60% badanych osób deklaruje chęć zakupu, to tylko 12% kupuje daną markę? I na co cierpi współczesny konsument? To tylko nieliczne pytania, które marketerzy stawiają sobie każdego dnia. Na wszystkie starał się odpowiedź Tadeusz Żórawski, Prezes Zarządu Domu Mediowego… Czytaj dalej »

Nowe wcielenie Super Bohatera!

Ruszyła nowa kampania marki 36.6 wykorzystująca stworzony przez Agencję Team One wizerunek TurboDymoMana. Już 10.11 zobaczymy nowe wcielenie super bohatera – łamiący wszelkie zasady,przekraczający wszelkie bariery, nie znający ograniczeń, nie musi już zawstydzać innych, TurboDymoMan po prostu nic nie musi.