Universal McCann

Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Uczelnia Łazarskiego we współpracy z Biurem Reklamy i Handlu TVP SA, biurem sprzedaży Atmedia, domem mediowym Universal McCann oraz redakcjami „Briefu” i Mediarunu uruchamia studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”. Przyszłych pracowników domów mediowych i biur reklamy kształcić będą praktycy z branży marketingowej.

Czytaj więcej »Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Inteligo reklamuje igo lokatę

Startuje telewizyjna kampania internetowej igo lokaty Inteligo. Telewizyjne spoty stanowią uzupełnienie trwającej już kampanii internetowej. Dwie linie kreatywne podkreślają kluczowe atrybuty produktu: prostotę zakładania i obsługi igo lokaty oraz jej dostępność nawet dla osób, które nie mają jeszcze w Inteligo konta. Działania wspierające kampanię mają być również prowadzone na Facebooku.

Czytaj więcej »Inteligo reklamuje igo lokatę

Wykład Tadeusza Żórawskiego w WSL

Skąd popularność tzw. żeńskich cen, czyli stosowanie ceny 9,99 zł zamiast 10 zł? Dlaczego, mimo że 60% badanych osób deklaruje chęć zakupu, to tylko 12% kupuje daną markę? I na co cierpi współczesny konsument? To tylko nieliczne pytania, które marketerzy stawiają sobie każdego dnia. Na wszystkie starał się odpowiedź Tadeusz Żórawski, Prezes Zarządu Domu Mediowego Universal McCann, który we wtorek, 9 marca odwiedził Wyższą Szkołę Logistyki. Gościnny wykład „Wyzwania i kierunki komunikacji marketingowej” zgromadził w Auli WSL ponad 300 studentów. Spotkanie odbyło się w ramach programu „LogMeeting. Spotkania i warsztaty w Wyższej Szkole Logistyki”.Czytaj więcej »Wykład Tadeusza Żórawskiego w WSL