Archiwa tagu: Unilever

Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona

Sukcesem zakończyła się kampania „Zostań Łowcą Uśmiechów”, którą dla marki Signal, na zlecenie Unilever zaplanowała i przeprowadziła grupa marketingu zintegrowanego NuOrder. 240 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu, 9 tysięcy uczestników konkursu i 2 400 nowych fanów Signal White Now Ice Cool Mint na Facebooku to tylko niektóre z wyników zintegrowanej akcji dla Klienta w internecie.

Novem dla kampanii społecznej „Koniec z głodem”

15 października rozpoczęła się kampania reklamowa realizowana przez Novem, wspierająca program społeczny „Koniec z głodem”, organizowany przez firmę Unilever we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności i organizacją studencką CEMS. Celem działań Novem jest promowanie w sieci serwisu www.konieczglodem.pl.

Unilever wybiera NuOrder Group

Grupa marketingu zintegrowanego NuOrder Group zdobyła kolejnego klienta. Jest nim należąca do koncernu Unilever marka Signal, dla której NuOrder zrealizuje strategię działań interaktywnych wspierających launch nowego wariantu pasty do zębów, Signal White Now Ice Cool Mint. Nowy klient pozyskany został w wyniku procedury przetargowej.