UNICEF

Podsumowanie ubiegłorocznej akcji IKEA „1 euro to majątek”

Dzisiaj IKEA dokonała podsumowania ubiegłorocznej, dziewiątej edycji kampanii „1 euro to majątek”, która prowadzona była na całym świecie w okresie od 2 listopada do 24 grudnia 2011 roku, a w Chinach trwała do końca stycznia 2012 roku. W ramach akcji, ze sprzedaży każdej pluszowej zabawki, książeczki dla dzieci lub dania dziecięcego w restauracji w sklepach firmy na całym świecie, IKEA Foundation przekazuje 1 euro na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych w różnych krajach przez UNICEF i organizację Save the Children. W wyniku ubiegłorocznej edycji, IKEA Foundation zebrała łącznie 12,4 miliona euro, z czego 281 875 euro w Polsce. Od 2003 roku w ramach corocznej kampanii „1 euro to majątek” IKEA przekazała darowizny w wysokości 47,5 miliona euro, pomagając 8 milionom dzieci w prawie 40 krajach.

Czytaj więcej »Podsumowanie ubiegłorocznej akcji IKEA „1 euro to majątek”

Tefal wspiera UNICEF

Od połowy września kupując nową patelnię marki Tefal, wspomagamy program organizacji UNICEF dla dzieci doświadczających głodu na Madagaskarze. Każda kupiona patelnia to dodatkowe 4 złote dla UNICEF, które będą przeznaczone na pomoc potrzebującym dzieciom.

Czytaj więcej »Tefal wspiera UNICEF

Pozytywny marketing świąteczny

Wydatki, pośpiech, marketing, komercjalizacja – w taki sposób coraz częściej określane są święta Bożego Narodzenia. Słychać nawet opinie, że niedługo zamiast „szczęśliwych, rodzinnych i spokojnych Świąt” będziemy sobie życzyli „cierpliwości podczas szału zakupowego oraz dużej zdolności kredytowej”. Okazuje się jednak, że tzw. komercjalizacja nie zawsze musi być zgubna w skutkach. Niekiedy może też służyć dobrym celom. Niemożliwe? A jednak…Czytaj więcej »Pozytywny marketing świąteczny