Przejdź do treści

Uczelnia Łazarskiego

Uczelnia Łazarskiego rozpoczyna współpracę z SAP Polska Sp. z.o.o

W wyniku współpracy Uczelni Łazarskiego i firmy SAP powstał program specjalności Zarządzanie Projektami, realizowanej na studiach magisterskich na kierunku Zarządzanie. Jednym z zadań polskiego oddziału SAP jest popularyzowanie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań informatycznych i wdrażanie światowych standardów biznesowych. Działania SAP dedykowane są kadrom menadżerskim, które w przyszłości będą tworzyć absolwenci kierunku Zarządzanie Projektami na Uczelni Łazarskiego.

Czytaj dalej »Uczelnia Łazarskiego rozpoczyna współpracę z SAP Polska Sp. z.o.o

Uczelnia Łazarskiego otwiera Fashion Found – Fashion Management Program Edukacyjny must have wszystkich fashionistów

Fashion Found – Fashion Management at Łazarski University to wyjątkowy program pozwalający studentom Uczelni Łazarskiego zdobyć doświadczenie i praktyczne umiejętności w branży modowej. Uczestnicy, wspólnie ze specjalistami z branży oraz profesorami Uczelni organizują pokazy mody, sesje zdjęciowe, prezentacje oraz różne eventy związane z tematyką programu.

Czytaj dalej »Uczelnia Łazarskiego otwiera Fashion Found – Fashion Management Program Edukacyjny must have wszystkich fashionistów

Poprawka maturalna z matematyki z kursem Uczelni Łazarskiego

W związku ze zbliżającym się terminem poprawkowych egzaminów maturalnych, od 6 sierpnia Uczelnia Łazarskiego udostępnia interaktywny, bezpłatny kurs z matematyki. Maturzyści na stronie www.matematykadomatury.com mogą rozwiązywać zadania zbliżone do tych z egzaminu oraz przypomnieć sobie niezbędną teorię i wzory. Materiał do nauki został przygotowany przez Dariusza Kulmę – Nauczyciela Roku 2008.

Czytaj dalej »Poprawka maturalna z matematyki z kursem Uczelni Łazarskiego

Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego

Dynamiczny rozwój rynku reklamy internetowej wraz z towarzyszącym mu wzrostem zapotrzebowania na ekspertów z zakresu e-promocji, skłonił Uczelnię Łazarskiego do uruchomienia nowej specjalności na studiach I stopnia – marketing interaktywny. Program studiów został przygotowany wspólnie z ekspertami firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB. Pierwszą odsłoną współpracy będzie miesięczny kurs z zakresu marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia br.

Czytaj dalej »Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego

Dlaczego studenci zmieniają uczelnie w sesji zimowej?

Ze zgromadzonych w ostatnich latach danych wynika, że po sesji zimowej na Uczelnię Łazarskiego przenosi się od 25 do 40 osób. Jest to konsekwencją braku ofert edukacyjnych na rynku, które pozwalają na połączenie pracy zawodowej ze studiami. Ponadto, wielu studentów właśnie w terminie sesji zimowej, decyduje się również na kontynuację swojej edukacji po dłuższej przerwie.

Czytaj dalej »Dlaczego studenci zmieniają uczelnie w sesji zimowej?