Ubisoft

Najpierw Ubisoft, potem Nintendo – teraz zaatakowali Crytek

Producent popularnej serii gier Crysis, firma Crytek, poprosiła użytkowników swoich serwisów internetowych o zmianę loginów i haseł. To efekt wykrycia podejrzanej aktywności na serwerach tego producenta. Eksperci z firmy antywirusowej ESET zwracają uwagę, że atak na Crytek to kolejny już szturm przypuszczony na witryny producentów gier, celem którego była kradzież danych dostępowych do kont graczy. Zaledwie dwa miesiące temu podobne problemy dotknęły użytkowników platformy Nintendo Club oraz serwisu uplay firmy Ubisoft.

Czytaj więcej »Najpierw Ubisoft, potem Nintendo – teraz zaatakowali Crytek

Udany atak brute force na konta użytkowników Nintendo Club

Przez niemal miesiąc hakerzy atakowali konta użytkowników Nintendo Club – platformy lojalnościowej dla posiadaczy konsol Nintendo. Jak podkreślają eksperci z firmy ESET, atakujący stosując metodę brute force, a więc sukcesywnie próbując odgadywać prawidłowe kombinacje loginów i haseł, uzyskali dostęp do niemal 24 tys. kont członków Nintendo Club. Nie wykluczone, że za atakiem stoją te same osoby, które wcześniej uzyskały dostęp do danych użytkowników usługi Uplay firmy Ubisoft.

Czytaj więcej »Udany atak brute force na konta użytkowników Nintendo Club

Projekt Assassin

Ruszyła nowa kampania promocyjna gry Assassin’s Creed II firmy Ubisoft. Kanałem prowadzenia kampanii będzie Internet, a jej celem jest zainteresowanie internautów premierą gry Assassin’s Creed II, w wersji na PC.  Działania promocyjne mają charakter teaserowy. Czytaj więcej »Projekt Assassin

Ubisoft nawiązał współpracę z polską agencją kreatywną ARS Thanea

Pierwszym projektem zleconym przez Ubisoft agencji było opracowanie koncepcji graficznej okładki gry Assasin’s Creed 2. W efekcie końcowym Ubisoft zdecydował się na użycie konceptu stworzonego przez własny zespól, jednak projekt Ars Thanea był tak dobry, że został w pełni wykorzystany, jako okładka gry Assasin’s Creed: Bloodlines, przeznaczonej na konsole PSP.Czytaj więcej »Ubisoft nawiązał współpracę z polską agencją kreatywną ARS Thanea