Twitter.com

Twitter Marketing w Polsce – czy już istnieje?

Twitter – najpopularniejszy mikroblog na świecie z 200 mln. użytkowników, to doskonałe narzędzie PR i marketingu, które umożliwia natychmiastową komunikację. I choć marketerzy na całym świecie, myśląc o mediach społecznościowych, jednym tchem wymieniają Twittera i Facebooka, to na naszym rodzimym podwórku rządzi na razie drugi gigant. Dlaczego? Przyczyn jest co najmniej kilka.

Czytaj więcej »Twitter Marketing w Polsce – czy już istnieje?

2 000 000 polskich twittów

W siedem miesięcy po starcie serwis www.twitt.pl zagregował 2 000 000 polskich wpisów na najpopularniejszej platformie mikroblogingowej świata. Liczba polskich wpisów na Twitterze w 2009 roku wzrosła 33-krotnie w ujęciu miesięcznym. Również badania Megapanel PBI/Gemius wskazują na wielokrotny wzrost popularności Twittera w Polsce.Czytaj więcej »2 000 000 polskich twittów

Hotel Profit testuje przydatność Twitter.com dla polskich hotelarzy

50 dni – tyle dokładnie trwało „zdobycie” 500 obserwatorów profilu miesięcznika „Hotel Profit” na popularnym serwisie mikroblogowym Twitter.com. Wśród obserwatorów można znaleźć hotelarzy z USA, inwestorów z Dubaju, czy doradców hotelowych z Majorki. Krótko mówiąc – Internautów zainteresowanych branżą hotelarską.Czytaj więcej »Hotel Profit testuje przydatność Twitter.com dla polskich hotelarzy