TVP2

At Media podsumowuje styczeń na rynku reklamy telewizyjnej: rekordowy popyt, wzrost sprzedaży w stacjach tematycznych oraz w TVP1 i TVP2, spadki w TVN, spadek cen w TVP1, TVP2 i TVN

W styczniu 2011 r. popyt na reklamę telewizyjną wzrósł o 9,3%. O tyle wzrosła w telewizji w porównaniu ze styczniem 2010 r. liczba sprzedanych kontaktów z reklamami. Wzrost świadczy między innymi o rosnącej wśród reklamodawców atrakcyjności miesięcy do tej pory mniej popularnych. Wysoki wzrost może być dobrym prognostykiem dla kolejnych miesięcy roku, jednak trzeba pamiętać, że na rynek wpływ mają też faktycznie realizowane ceny sprzedaży widowni przez stacje.

Czytaj więcej »At Media podsumowuje styczeń na rynku reklamy telewizyjnej: rekordowy popyt, wzrost sprzedaży w stacjach tematycznych oraz w TVP1 i TVP2, spadki w TVN, spadek cen w TVP1, TVP2 i TVN

Premierowe odcinki Złotopolskich już na ekranie TVP2

Właśnie rozpoczyna się emisja zrealizowanego latem kolejnego sezonu serialu „Złotopolscy”. Nowe odcinki są bardziej dynamiczne, pełne wartkiej akcji i zaskakujących historii. Widzowie powinni przygotować się do jesieni pełnej emocji – gdyż będą świadkami wesela, pogrzebu, porwania, zdrady, zakazanej miłości. To wszystko w każdą niedzielę w TVP2.

Czytaj więcej »Premierowe odcinki Złotopolskich już na ekranie TVP2

Trwają zdjęcia do najnowszego serialu ATM Grupy

We Wrocławiu trwają zdjęcia do serialu „Licencja na wychowanie” – najnowszej produkcji ATM Grupy, największego niezależnego producenta telewizyjnego. W rolach głównych pojawią się m.in.: Jolanta Fraszyńska, Joanna Orleańska oraz Cezary Kosiński i Dariusz Wiktorowicz. Premiera telewizyjna serialu planowana jest na wiosnę 2010 roku. „Licencja na wychowanie” realizowana jest na zlecenie TVP2.Czytaj więcej »Trwają zdjęcia do najnowszego serialu ATM Grupy

Pozytywny marketing świąteczny

Wydatki, pośpiech, marketing, komercjalizacja – w taki sposób coraz częściej określane są święta Bożego Narodzenia. Słychać nawet opinie, że niedługo zamiast „szczęśliwych, rodzinnych i spokojnych Świąt” będziemy sobie życzyli „cierpliwości podczas szału zakupowego oraz dużej zdolności kredytowej”. Okazuje się jednak, że tzw. komercjalizacja nie zawsze musi być zgubna w skutkach. Niekiedy może też służyć dobrym celom. Niemożliwe? A jednak…Czytaj więcej »Pozytywny marketing świąteczny

Serial „Tancerze” najchętniej oglądany w czwartkowe wieczory!

Ostatni odcinek serialu „Tancerze”, wyemitowany 15 października 2009 roku w TVP2 z widownią powyżej 2,1 miliona widzów, zajął według danych AGB Nielsen Media Research pierwsze miejsce w paśmie spośród wszystkich emitowanych w tym czasie programów telewizyjnych. Zmiana godziny emisji, nowy reżyser i odświeżona formuła serialu pozwoliły na uzyskanie wielu zwolenników. Czytaj więcej »Serial „Tancerze” najchętniej oglądany w czwartkowe wieczory!

Podpisanie umów między TVP S.A. i Cyfrowym Polsatem S.A.

19 marca br. w siedzibie Telewizji Polskiej podpisano umowę pomiędzy telewizją publiczną i Cyfrowym Polsatem, która reguluje pod względem prawnym obecność podstawowych kanałów TVP: TVP1 i TVP2 na platformie Cyfrowy Polsat. Jednocześnie współpraca została rozszerzona o programy TVP Sport i TVP INFO. Ze strony TVP umowy podpisał p.o. prezes Piotr Farfał, a w imieniu Cyfrowego Polsatu prezes zarządu Dominik Libicki.
Czytaj więcej »Podpisanie umów między TVP S.A. i Cyfrowym Polsatem S.A.