TVN

Branża IT chce zatrudniać – brakuje specjalistów

Dobre płace i utrzymujące się duże zapotrzebowanie na specjalistów sprawiają, że praca w sektorze IT jest jedną z najczęściej poszukiwanych – wynika z analiz ofert publikowanych na stronach serwisu otoPraca.pl. Mimo stosunkowo dużego nasycenia rynku chętnymi do pracy, pracodawcy narzekają na niewystarczającą ilość kandydatów z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem.Czytaj więcej »Branża IT chce zatrudniać – brakuje specjalistów

Artegence dla TVN, czyli nowy serwis Orange Warsaw Festival 2010

Nowa strona Orange Warsaw Festival – www.orangewarsawfestival.tvn.pl – przygotowana przez Artegence przy współpracy z TVN, to ukłon w stronę społeczności internetowych. Serwis nie tylko spełnia rolę medium informującego o wydarzeniu, ale również dostarcza użytkownikom informacje dotyczące samych artystów, ich biografie i materiały wideo. Czytaj więcej »Artegence dla TVN, czyli nowy serwis Orange Warsaw Festival 2010

Pozytywny marketing świąteczny

Wydatki, pośpiech, marketing, komercjalizacja – w taki sposób coraz częściej określane są święta Bożego Narodzenia. Słychać nawet opinie, że niedługo zamiast „szczęśliwych, rodzinnych i spokojnych Świąt” będziemy sobie życzyli „cierpliwości podczas szału zakupowego oraz dużej zdolności kredytowej”. Okazuje się jednak, że tzw. komercjalizacja nie zawsze musi być zgubna w skutkach. Niekiedy może też służyć dobrym celom. Niemożliwe? A jednak…Czytaj więcej »Pozytywny marketing świąteczny

Walka o pozycję lidera trwa

W rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, powrót na pierwsze miejsce odnotowała Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą rozgłośnią radiową była RMF FM, zaś telewizyjną TVN24. W zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych tytułów znalazły się dwie stacje radiowe, dwa portale internetowe, jedna stacja telewizyjna, trzy dzienniki biznesowe oraz dwa tygodniki opinii.

Czytaj więcej »Walka o pozycję lidera trwa