Archiwa tagu: TVN

Kampania telewizyjna FORTUNY w TVN

FORTUNA (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię sponsoringową w stacjach TVN. Gwiazdorem telewizyjnego billboardu sponsorskiego znanej marki jest tym razem sok pomidorowy. W najbliższych tygodniach będzie towarzyszył emisji cieszących się ogromną popularnością programów telewizyjnych TVN i TVN24.

Nowa kampania telewizyjna Abry

Od 7 marca ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów meblowych Abra w Telewizji Polsat oraz TVN. W kolejnej już kampanii telewizyjnej prezentowane są sylwetki klientów sklepów Abra, którzy dzięki doradztwu sprzedawcy wybierają najlepiej dopasowane do swoich potrzeb meble.

At Media podsumowuje styczeń na rynku reklamy telewizyjnej: rekordowy popyt, wzrost sprzedaży w stacjach tematycznych oraz w TVP1 i TVP2, spadki w TVN, spadek cen w TVP1, TVP2 i TVN

W styczniu 2011 r. popyt na reklamę telewizyjną wzrósł o 9,3%. O tyle wzrosła w telewizji w porównaniu ze styczniem 2010 r. liczba sprzedanych kontaktów z reklamami. Wzrost świadczy między innymi o rosnącej wśród reklamodawców atrakcyjności miesięcy do tej pory mniej popularnych.