TVN

At Media podsumowuje styczeń na rynku reklamy telewizyjnej: rekordowy popyt, wzrost sprzedaży w stacjach tematycznych oraz w TVP1 i TVP2, spadki w TVN, spadek cen w TVP1, TVP2 i TVN

W styczniu 2011 r. popyt na reklamę telewizyjną wzrósł o 9,3%. O tyle wzrosła w telewizji w porównaniu ze styczniem 2010 r. liczba sprzedanych kontaktów z reklamami. Wzrost świadczy między innymi o rosnącej wśród reklamodawców atrakcyjności miesięcy do tej pory mniej popularnych. Wysoki wzrost może być dobrym prognostykiem dla kolejnych miesięcy roku, jednak trzeba pamiętać, że na rynek wpływ mają też faktycznie realizowane ceny sprzedaży widowni przez stacje.

Czytaj więcej »At Media podsumowuje styczeń na rynku reklamy telewizyjnej: rekordowy popyt, wzrost sprzedaży w stacjach tematycznych oraz w TVP1 i TVP2, spadki w TVN, spadek cen w TVP1, TVP2 i TVN