Tomasz Janowski

Puszki do napojów z „chwytliwymi” wzorami. Poczuj różnicę

Przyjemne dla oka, przyjemne w dotyku i przyjemne w smaku – oto najnowsze puszki do napojów od firmy Ball Packaging Europe. Nowe technologie nadruku pozwalają na produkcję puszek, które nie tylko dobrze wyglądają, ale są też przyjemne w dotyku, kreując jeszcze lepszy wizerunek marki. Pierwsi klienci już korzystają z nowych technologii: Polskie piwo Lech wzbogaciło swą markę o nową metodę wytłaczania puszek Skin Tech Advanced Embossing Technology, natomiast Heineken® wprowadza na rynek piwo w „dotykowych” puszkach od Firmy Ball.

Czytaj więcej »Puszki do napojów z „chwytliwymi” wzorami. Poczuj różnicę

Ball Packaging Europe wprowadza pierwszą w Polsce „dotykową” puszkę dla Grupy Żywiec S.A.

Firma Ball Packaging Europe wyprodukowała dla Grupy Żywiec S.A pierwszą „dotykową” puszkę do piwa Heineken® o pojemności 0,5 litra. Innowacyjny lakier tworzy charakterystyczną teksturę, miękką i przyjemną w dotyku dla konsumenta i solidnie ugruntowuje pozycję marki Heineken® w segmencie produktów wysokiej klasy na polskim rynku. Ball Packaging Europe jest pierwszą firmą, która wprowadziła tego typu puszkę w Polsce.

Czytaj więcej »Ball Packaging Europe wprowadza pierwszą w Polsce „dotykową” puszkę dla Grupy Żywiec S.A.