Tomasz Gasiński

Dorato na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet to kolejna doskonała okazja, aby świętować ją z Dorato i docenić wyjątkowość każdej kobiety. Zamiast tradycyjnych kwiatów i czekoladek, zaskocz kobietę ofiarując jej w prezencie jedno z trzech rodzajów wina musującego Dorato. Dzięki ponad dwudziestoletniej tradycji, jest ono gwarancją smaku i udanego prezentu.

Czytaj dalej »Dorato na Dzień Kobiet

„Poznaj Michel Angelo” – pierwsza kampania telewizyjna marki

Pierwsza kampania telewizyjna win musujących Michel Angelo pt. „Poznaj Michel Angelo”, rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do końca br. Przygotowane spoty sponsorskie mają charakter wizerunkowy i stanowią kolejny etap relaunchu marki, który rozpoczął się 1 listopada wejściem na rynek Michel Angelo w nowych, eleganckich opakowaniach.

Czytaj dalej »„Poznaj Michel Angelo” – pierwsza kampania telewizyjna marki

„Agentki CIN&CIN”– nowa kampania telewizyjna CIN&CIN

Agentki CIN&CIN – pod takim tytułem ruszyła 21 listopada br. kampania telewizyjna marki CIN&CIN – sponsora Międzynarodowego Turnieju Tańca CIN&CIN Polish Cup. Spoty sponsorskie emitowane są w TVN oraz kanałach tematycznych kierowanych do kobiet. Kampania wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych oraz aktywnościami w punktach sprzedaży.

Czytaj dalej »„Agentki CIN&CIN”– nowa kampania telewizyjna CIN&CIN