Times Square

Times Square Public Relations dla Fundacji Oświatowej im. Stanisława Konarskiego

Krakowska agencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z Fundacją Oświatowa im. Stanisława Konarskiego prowadzoną przez Zakon Pijarów.Działania agencji będą miały na celu wypromowanie Fundacji Oświatowej na rynku lokalnym, wsparcie tegorocznej edycji wakacyjnego programu dla dzieci z rodzin niezamożnych „Wakacje z Indianami” oraz pracę kreatywną przy tworzeniu nowego projektu jakim będzie program „Plus na Start”. Czytaj więcej »Times Square Public Relations dla Fundacji Oświatowej im. Stanisława Konarskiego

Promocja oraz polityka komunikacyjna w branży meblarskiej

Pozycja polskiej branży meblarskiej w światowych rankingach jest bardzo wysoka. Nasze rodzime meble zawdzięczają  to wysokiej jakości i umiarkowanej cenie. Jednak przy rosnących kosztach pracy ceny przestają być atutem polskich mebli. Niezbędne jest więc poniesienie wysokich nakładów na promocję polskich mebli.  Czy na pewno wysokich?Czytaj więcej »Promocja oraz polityka komunikacyjna w branży meblarskiej