Przejdź do treści

TIMECODE

Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

Dziś wystartowała kolejna kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A. Tematem przewodnim trzydziestosekundowych spotów, które pojawią się między innymi w Telewizji Publicznej, jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną dożywotnio. Kampania skierowana jest do Seniorów.

Czytaj dalej »Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

Wyjątkowo filmowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ Banku

28. września BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego tym razem z unikatowymi kartami Maestro z wizerunkiem trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana, Marleny Dietrich. Ten pomysł wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez Bank od początku roku strategię innowacyjnych, nieszablonowych produktów. Czytaj dalej »Wyjątkowo filmowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ Banku