THINK KONG

Zdecydowana większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Tylko około jedna czwarta użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje, że wśród ich ulubionych stron i profili są takie, które należą do instytucji finansowych (np. banków, firm ubezpieczeniowych). Tyle samo osób przyznaje, że w ciągu ostatnich 3 miesięcy wśród materiałów i stron komentowanych przez ich znajomych znalazł się materiał dotyczący takich firm.

Czytaj więcej »Zdecydowana większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Think Kong powiększa zespół

Do agencji social mediowej Think Kong dołączył Adam Skrzypek, który objął stanowisko konsultanta. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiedzialny za prowadzanie wybranych projektów social mediowych i interaktywnych, m.in. dla takich klientów jak Adobe oraz Coca-Cola. Adam wejdzie w skład zespołu kierowanego przez Martę Odrzywolską.

Czytaj więcej »Think Kong powiększa zespół

Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012

Kampania B2B „Mobiliusz” zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” aż w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm.

Czytaj więcej »Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012

81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne

Aż 81 proc. użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że przynajmniej raz w ciągu 2 tygodni udostępnia lub poleca innym treści, które uzna za zabawne, śmieszne. Najmniej chętnie internauci dzielą się treściami szokującymi lub wulgarnymi – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl.

Czytaj więcej »81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne

Magellan Award 2011 dla kampanii Adobe Polska realizowanej przez agencję Think Kong

Jury amerykańskiego konkursu Magellan Awards 2011 przyznało srebrną statuetkę kampanii „Mobiliusz” realizowanej przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska. Celem nagrodzonego projektu była promocja pakietu Creative Suite 5.5 wśród osób zainteresowanych tworzeniem rozwiązań na urządzenia mobilne.

Czytaj więcej »Magellan Award 2011 dla kampanii Adobe Polska realizowanej przez agencję Think Kong