TESCO
Nieruchomości przy obiektach Tesco trafią na rynek
Firma Tesco zdecydowała się na optymalizację zagospodarowania wybranych nieruchomości na terenie całej Polski i sprzedaż nadwyżek gruntów. Zgodnie z obraną strategią inwestorzy będą mieli możliwość zakupu 35 nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę komercyjną, zlokalizowanych w większości przypadków przy istniejących sklepach sieci. Decyzja ma docelowo umożliwić poszerzenie oferty sklepów Tesco o dodatkowe usługi. W kontaktach z potencjalnymi nabywcami firmę Tesco reprezentuje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Czytaj dalej »Nieruchomości przy obiektach Tesco trafią na rynek
Ze śmieciami… do hipermarketu
Nowa „ustawa śmieciowa” wywołała burzę pytań i wątpliwości dotyczących zasad segregacji odpadów. Ale są również inne, zaskakujące efekty nowego prawa. W sklepach bestsellerami pierwszych dni lata są pojemniki do segregacji odpadów i zgniatarki do butelek i puszek. Zaś same super- i hipermarkety zachęcają do bezpłatnego pozostawiania w nich wybranych odpadów.
Frisco.pl rozpoczyna kolejny etap kampanii porównawczej
Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kolejny etap kampanii porównawczej – tym razem hasłem przewodnim jest „Frisco Okazja”. Prowadzone dotychczas porównywanie cen do internetowego sklepu Tesco zostało rozszerzone o największych konkurentów. Frisco.pl regularnie analizuje ceny w innych e-supermarketach i typuje produkty objęte programem „Frisco Okazja”. W rezultacie ponad 3 tysiące produktów dostępnych we Frisco.pl zostało oznaczonych specjalnym znakiem wskazującym produkty tańsze niż u konkurencji. W e-sklepie znajduje się też sekcja www.frisco.pl/taniej-niz-myslisz poświęcona produktom z okazyjnymi cenami. Nowy program jest komunikowany poprzez reklamy w internecie, mailingi do klientów i działania PR.
Czytaj dalej »Frisco.pl rozpoczyna kolejny etap kampanii porównawczej
Zakupy zrobisz w tramwaju
Największa brytyjska sieć handlowa, lider na polskim rynku, uruchamia mobilne Ezakupy. Teraz każdy użytkownik smartfona będzie mógł kupić ziemniaki, mleko czy chleb z dostawą do domu – z dowolnego miejsca, np. przed gabinetem lekarskim czy w tramwaju.
Codemedia dla Tesco – ruszyła kampania wspierająca katalog produktów pozaspożywczych
Dom mediowy Codemedia SA przygotował kampanię dla sieci handlowej Tesco. Kampania, zaplanowana na 2 tygodnie, ma charakter sprzedażowy; jej głównym celem jest promocja interaktywnego katalogu z aktualną ofertą produktów pozaspożywczych Tesco.Czytaj dalej »Codemedia dla Tesco – ruszyła kampania wspierająca katalog produktów pozaspożywczych
Henio wraca do szkoły – nowa aplikacja od Lemon Sky
Ruszyła nowa kampania Tesco – „Powrót do szkoły”. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV przygotowała aplikację, w której Henio zasiadł za szkolną ławą! Użytkownicy mogą teraz zagrać w reklamie razem z bohaterem, który pomoże im także zrobić psikusa znajomym!
Czytaj dalej »Henio wraca do szkoły – nowa aplikacja od Lemon Sky
Henio wyśpiewał kolejny sukces
Aplikacja “Henio Śpiewa” zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia! Podczas Leadership Conference została uznana Największą Innowacją w Social Media Tesco w 2011 oraz trzecią Największą Innowacją Tesco Globalnie w 2011! Konferencja Tesco Leadership Conference gromadzi przedstawicieli firmy z całego świata.
W Tesco smak łowi Makłowicz
Dobra kuchnia nie musi być trudna ani droga. Zwłaszcza, jeśli połączymy dobre składniki, oryginalne przepisy i sprawnie podzielimy role w kuchni. A tam za produkty odpowiada Tesco, natomiast za przepisy – sam Robert Makłowicz. Tuż przed Wielkanocą, znany podróżnik i miłośnik kuchni wraz z siecią sklepów zachęcają do wspólnego gotowania.
Kolejna myjnia Auto-Spa przy Tesco
Sieć Auto-Spa powiększyła się o kolejną myjnię. To już czternasty obiekt, który rozpoczął działalność w ramach współpracy z siecią super i hipermarketów TESCO.
- 1
- 2
- 3
- …
- 5
- Następne »