TEQUILA\ Polska

Nowa strona AXE dla prawdziwych facetów! Zajrzyj do intrygującego świata AXE i przeżyj gorącą przygodę

8 lipca wystartowała strona www.czystefektaxe.pl, będąca pierwszą odsłoną intrygującego świata AXE i gorących letnich aktywacji marki. Strona kryje 10 pięknych dziewczyn i odjazdową aplikację, dzięki której faceci wybierają dziewczyny AXE i startują w wyścigu o spotkanie z nimi podczas nadmorskiego eventu w Jastarni.

Czytaj więcej »Nowa strona AXE dla prawdziwych facetów! Zajrzyj do intrygującego świata AXE i przeżyj gorącą przygodę

Poznańska Słoniarnia – obiekt na europejską skalę sposobem na promocję miasta

Ponad 40 mln zł wydało miasto Poznań na jedną z najnowocześniejszych Słoniarni w Europie. Władze Miasta liczą, że inwestycja zwiększy znacznie turystyczną atrakcyjność miasta. Otwarcie Słoniarni zbiega się w czasie ze startem kampanii wizerunkowej Poznania, promowanej nowym logo i hasłem: ”Poznań. Miasto Know-how”.Czytaj więcej »Poznańska Słoniarnia – obiekt na europejską skalę sposobem na promocję miasta

TEQUILA\Polska multimedialnie dla Empiku

 

Już od połowy listopada Empik rusza z nową ramówką swojej wewnętrznej telewizji. W Empik TV emitowane będą prezentacje produktów w nowym layoucie spójnym z odświeżonym brand identity sieci. Empik TV jest jednym z najbardziej rozbudowanych projektów Digital Signage w Polsce. Strategia dla medium została wypracowana przez Empik we współpracy z agencją  TEQUILA\ Polska, która odpowiada również za przygotowanie kontentu i bieżącą obsługę emisji. Czytaj więcej »TEQUILA\Polska multimedialnie dla Empiku