Telewizja Polska

ATM Grupa – wartość umów z Telewizją Polską wynosi ponad 24 mln zł

Grupa kapitałowa ATM – największy niezależny producent programów telewizyjnych – od początku 2010 roku podpisała z Telewizją Polską SA umowy o łącznej wartości 24,4 mln zł. Najwyższy kontrakt, opiewający na kwotę 13,7 mln zł, dotyczy realizacji trzeciej serii odcinków serialu „Ojciec Mateusz”. Został on zawarty przez spółkę zależną – Baltmedia. Pozostałe produkcje przygotowywane na zamówienie TVP to „Licencja na wychowanie” oraz nowy serial „Ratownicy”.

Czytaj więcej »ATM Grupa – wartość umów z Telewizją Polską wynosi ponad 24 mln zł

„Najlepszy partner w Biznesie” dla strategicznego projektu Satelitarnej Platformy Cyfrowej TVP

Telewizja Polska S.A. i spółka SES Astra zostały wczoraj wyróżnione nagrodą miesięcznika Home&Market „Najlepszy Partner w Biznesie 2009” w kategorii „Projekt strategiczny” za uruchomienie satelitarnej platformy cyfrowej TVP, będącej strategicznie ważnym projektem dla szybkiej i skutecznej cyfryzacji Polski. Platforma TVP pozwoli milionom polskich gospodarstw domowych na cyfrowy, bezpłatny dostęp do m.in. wszystkich polskich kanałów publicznych najwyższej jakości, w tym do programu TVP HD. Czytaj więcej »„Najlepszy partner w Biznesie” dla strategicznego projektu Satelitarnej Platformy Cyfrowej TVP

„Miasto z morza” już jutro w kinach!

Już jutro – 9 października, na ekrany kin wejdzie historyczny film o powstaniu portu w Gdyni – „Miasto z morza”. Jest to ekranizacja pierwszego tomu powieści Stanisławy Fleszarowej – Muskat pt. „Tak trzymać”, która została zrealizowana przez Profilm – spółkę zajmującą się produkcją filmową i telewizyjną, należąca w 100% do ATM Grupy. Obraz wyreżyserował Andrzej Kotkowski, a o oprawę muzyczną zadbał autor wielu znakomitych ścieżek dźwiękowych, kompozytor Tomasz Gąssowski. Dystrybutorem filmu w Polsce jest Syrena Films.Czytaj więcej »„Miasto z morza” już jutro w kinach!

Raport Money.pl: Media publiczne dostaną 800 mln z budżetu? Z abonamentu jest mniej

Szacowano, że wpływy z abonamentu zasilą publiczne media w 2008 roku kwotą 880 mln zł. Dały jednak o blisko 150 mln zł mniej.  W tym roku będzie jeszcze gorzej – maksymalnie 500 mln zł. Państwową telewizję i radio czekają cięcia i zwolnienia. Nie pomoże nawet nowa ustawa medialna.
Czytaj więcej »Raport Money.pl: Media publiczne dostaną 800 mln z budżetu? Z abonamentu jest mniej