Przejdź do treści

Telepizza

Amerykański sekret Telepizzy

„Naszym sekretem jest ciasto” – Klienci Telepizzy wiedzą o tym nie od dziś. Do bogatej oferty pizz, tej lubionej przez smakoszy marki, dołączyła nowa – na cieście American Pan. Delikatny, puszysty, a zarazem chrupiący przysmak, oparty o amerykański styl, z wyselekcjonowanymi składnikami oraz dodatkiem oliwy z oliwek – tak właśnie można określić najnowszą propozycję Telepizzy przygotowaną specjalnie dla wymagających Klientów.

Czytaj dalej »Amerykański sekret Telepizzy

Zadbaj o środowisko – ekologiczna akcja edukacyjna na letnich imprezach Carlsberg Polska

Carlsberg Polska – w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu – rusza w letnią trasę, której celem jest edukacja ekologiczna uczestników imprez, sponsorowanych przez firmę, takich jak Dni Morza w Szczecinie, Dni Brzeska, Seven Festiwal w Węgorzewie, czy koncert Metallica na warszawskim Bemowie. Firma przygotowała EKOprogram „Zadbaj o środowisko”, którego celem jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych. Partnerem merytorycznym programu jest Fundacja Ekorozwoju.

Czytaj dalej »Zadbaj o środowisko – ekologiczna akcja edukacyjna na letnich imprezach Carlsberg Polska