TBWA\PR

Tyle drzwi do słodkich dni – startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków Wawel

24 sierpnia br. wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków w czekoladzie firmy Wawel. Towarzyszący kampanii, znany już konsumentom, spot reklamowy przybliża cztery rodzaje cukierków w czekoladzie Wawel – Michałki zamkowe, Kasztankowe, Trufle i Marcepan. Kampania będzie prowadzona w telewizji.

Czytaj więcej »Tyle drzwi do słodkich dni – startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków Wawel

„Amore Mola” – loteria z bardzo włoskimi nagrodami

Metsä Tissue chcąc umilić swoim klientom jesienne dni przygotowała nową promocję konsumencką – „Amore Mola”, w której główną nagrodą są trzy dwuosobowe wyjazdy na zakupy do Mediolanu. Aby wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, wystarczy kupić promocyjny produkt marki Mola i przesłać SMS-em lub wpisać na stronie www.amoremola.pl unikatowy kod nadrukowany wewnątrz opakowania.

Czytaj więcej »„Amore Mola” – loteria z bardzo włoskimi nagrodami

Syrenka w plenerze i na Facebooku

Związana z Warszawą od stuleci, syrenka warszawska prezentuje się na plenerowej wystawie retrospektywnej. Od 26 sierpnia 2010 r., w Galerii Plenerowej u zbiegu ulic Traugutta i Krakowskiego Przedmieścia, można obejrzeć wizerunki syrenki na przestrzeni ośmiu wieków. W czasie trwania wystawy syrenkę będzie można znaleźć również w sieci, czyli na Facebooku.Czytaj więcej »Syrenka w plenerze i na Facebooku